Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Charlie Sheen smeekt Obama onder ogen te zien dat 9/11 Amerikaans complot was (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128318)

Gun 11 september 2009 12:51

Charlie Sheen smeekt Obama onder ogen te zien dat 9/11 Amerikaans complot was

Steracteur Charlie Sheen heeft een open brief geschreven aan president Barack Obama. Volgens Sheen waren de aanslagen op 11 september 2001 een complot van de toenmalige Amerikaanse regering. Sheen vraagt ook een gesprek met de huidige president om die te overtuigen "aan de juiste kant van de geschiedenis te gaan staan".

HIER

Hoop doet leven ...

... En hij wordt natuurlijk in een duidelijk kader gezet ...

hotschizodiscocop 11 september 2009 12:52

Charlie Sheen smeekt om een gifkogeltje van de CIA.

illwill 11 september 2009 13:44

Ik hoop dat het er komt, dan zijn we van dat gezaag af...hoewel ik de fabeltjes alweer hoor afkomen indien een nieuw onderzoek niet in de kaarten praat van de believers.

parcifal 11 september 2009 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4328614)
Steracteur Charlie Sheen

Steracteur???????????????????????? (edit : ik zie dat dat blijkbaar ook rechtstreeks van hln komt :?)
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Straf trouwens dat ge voor zo'n triviaal iets een aparte draad opstart.

Trouwens, ik dacht dat obama toch maar een puppet was, een kleipop die springt en danst zoals de puppetmasters het willen?

Wat maakt het dan uit dat mr. Sheen zo'n brief stuurt?
Nougabollen.

Dit vond ik overigens wel een leuke uitsmijter bij hln :

Citaat:

De overtuigingen van Sheen zijn hem al een paar keer zuur opgebroken. Zijn ex, Denise Richards, gebruikte de ideeën die Charlie heeft over 9/11 in de rechtzaak bij de scheiding om aan te tonen dat hij "waanbeelden heeft en alle grip op de realiteit is verloren".

Sinds 2003 speelt Sheen de hoofdrol in de serie Two and a Half Men. Hij heet eigenlijk Carlos Irwin Estévez. Zijn vader is acteur Martin Sheen, zijn broer is Emilio Estevez. tegenwoordig is hij gehuwd met Brooke Mueller. Hij kwam in het verleden meermaals in aanraking met het gerecht door zijn drugs- en gokverslavingen en prostitueebezoek. (mvl)

exodus 11 september 2009 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4328732)
Steracteur????????????????????????
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Straf trouwens dat ge voor zo'n triviaal iets een aparte draad opstart.

Trouwens, ik dacht dat obama toch maar een puppet was, een kleipop die springt en danst zoals de puppetmasters het willen?

Nougabollen.

Het maakt veel uit, vooral de media-aandacht die het krijgt. Extra reclame om 9/11 te doorprikken voor wat het is en feiten te presenteren (zoals hij doet in zijn brief). Zodat meer en meer mensen ermee kunnen geconfronteerd worden.

Zeikstraal 11 september 2009 14:06

Obama is een puppet ja, die gaat daar niet op antwoorden natuurlijk, dat wisten ze op voorhand ook zenne ;) Mensen zullen in de kou blijven staan totdat ze het witte huis gaan platstormen, zonder geweld door hun congressmannen. Het is een oproep en hart onder de riem voor het volk om hiervoor te zorgen, niet dat die een effectief gesprek wil perse

Akufen 11 september 2009 14:20

Citaat:

Nougabollen.

Het is net voor die reden dat er zo'n brief gestuurd moet worden, snap je dat dan niet?

Citaat:

Dit vond ik overigens wel een leuke uitsmijter bij hln :

Verbaast me niets dat jij daar op kickt.

exodus 11 september 2009 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 4328815)
Het is net voor die reden dat er zo'n brief gestuurd moet worden, snap je dat dan niet?

Inderdaad, het effect is tweeledig en heel slim gezien van Jones en Sheen. Het krijgt media aandacht, + het feit dat Obama er heel waarschijnlijk niet op gaat reageren en zijn puppet gehalte wordt ook nog eens in de verve gezet.

KaliYuga 11 september 2009 14:35

Dit is teleurstellend. Een paar dagen terug zag ik Alex Jones nog uitsloven over de grootste onderneming die hij tot nu toe op touw had gezet.

En wat blijkt het te zijn ? Een hypothetisch interview met Obama die Charlie Sheen MISSCHIEN zal kunnen buitmaken bij de voornoemde president.

... Wow.

Herr Flick 11 september 2009 15:22

Citaat:

Steracteur Charlie Sheen heeft een open brief geschreven aan president Barack Obama. Volgens Sheen waren de aanslagen op 11 september 2001 een complot van de toenmalige Amerikaanse regering. Sheen vraagt ook een gesprek met de huidige president om die te overtuigen "aan de juiste kant van de geschiedenis te gaan staan".

HIER

Hoop doet leven ...

Ik denk dat Charie Sheen nu wel definitief een einde kan maken aan zijn carriere...

Hollywood zal hem "links" laten liggen vrees ik...

Zeikstraal 11 september 2009 15:27

Nope, zen nieuwe show start in het najaar. They will always love charlie

abou Anis 11 september 2009 15:29

Citaat:

HIER

Hoop doet leven ...

Die was toch van de drank af?

parcifal 11 september 2009 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 4328815)

Neen, dat snap ik nu eens echt niet.

Als Obama dan toch de puppet is, die men beweert dat hij is, waarom sturen ze dan die brief naar hem, daarmee impliciet bevestigend dat hij wel degelijk macht en invloed heeft.

Op zijn minst een contradictie dus, behalve in het hoofd van een alcohol + drugsverslaafde en een dolgedraaide, geldbeluste, paranoide radio-dwerg waarschijnlijk..

forzaflandria 11 september 2009 15:47

Charlie Sheen mag dan veel geld verdienen, hij wordt algemeen aanzien als een wilde, onberekenbare acteur wiens carriere behalve die ene dwaze komedie niets meer betekent.
Maar misschien komt hij nu terecht bij Oliver Stone en Michael Moore.

Zeikstraal 11 september 2009 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4329033)
Neen, dat snap ik nu eens echt niet.

Als Obama dan toch de puppet is, die men beweert dat hij is, waarom sturen ze dan die brief naar hem, daarmee impliciet bevestigend dat hij wel degelijk macht en invloed heeft.

Op zijn minst een contradictie dus, behalve in het hoofd van een alcohol + drugsverslaafde en een dolgedraaide, geldbeluste, paranoide radio-dwerg waarschijnlijk..

U snapt duidelijk niks van media.

illwill 11 september 2009 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4329063)
U snapt duidelijk niks van media.

T'is toch maar mainstream...maakt dus niets uit.

Thomas- 11 september 2009 16:03

Lijkt mij eerder een poging om Obama voor te stellen als ne goeien.

Zeikstraal 11 september 2009 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 4329089)
Lijkt mij eerder een poging om Obama voor te stellen als ne goeien.

Tis andersom

globalmedia 11 september 2009 16:26

zelfde scenario als bij de moord op jfk...
..dit komt nooit boven het water...

Pietje 11 september 2009 17:08

Citaat:

Steracteur Charlie Sheen ...

dan toch van ''B-fılms''

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be