![]() |
Berlusconi: "Ik ben met voorsprong de beste Eerste Minister van Italië"
Berlusconi op z'n best: "Nooit in m'n leven heb ik betaald voor een seksuele ontmoeting. Als je ervan houdt om te veroveren, dan is het grootste plezier de verovering zelf."
"Ik geloof werkelijk dat ik met voorsprong de beste eerste minister van Italië ben in onze 150 jarige geschiedenis." http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...iveau/1.595678 |
1 Bijlage(n)
|
:rofl:
|
"En dat is waarom een Italiaan zoals ik de steun geniet van 68,4% van de Italianen." 8-)
|
hij heeft gelijk
|
Citaat:
|
Ik vrees dat "Il Cavalieri" gewoonweg gelijk heeft......
De absolute middelmatigheid van al die Eerste Ministers voor hem is ontstellend,ze kunnen niet eens aan de grote teen van een vent van 73 jaar Dat zegt natuurlijk veel over het politieke bestel in Italie... Niettemin behoort Italie nog steeds tot de grote industriestaten waarvandaan veel interessante en vernieuwende spullen blijven komen....Laat ons stellen dat we Italiaanse stijl,voedsel,machines,design....de taal zelfs.. best waarderen maar de politiek al minder :? |
I love this lad Berlusconi. Tenminste een man die leeft en zich niet de les laat spellen door linkse nivellerende navelstaarders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Italië is echt het enige land waar criminaliteit en overheid dezelfde zijn, en men er massaal de schouders voor ophaalt. :-)
|
Merk op dat Don Berlusconi intiem geschoren is.
|
Hang de man op bij zijn kloten! Arm Europa, je bent laag gevallen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hadden wij maar een berlusconi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Europa heeft echt niet hoeven te wachten op Berlusconi voor dat 'laag vallen', me dunkt. Toegegeven, nòg dieper vallen is nu wel moeilijk aan 't worden, al zie ik er in Europa toch nog wel een flink aantal rondlopen die het voor elkaar zouden krijgen. Het zal er op aan komen dergelijke creaturen van de pluchen zetels weg te houden, liefst voorgoed. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be