![]() |
Is homofilie een afwijking of niet?
Naar aanleiding van deze quote:
Citaat:
|
Neen. De reden geef je zelf aan in de quote.
|
Alleszins een afwijking van uw normenconstruct anders zou u zich met die vraag niet bezighouden.
|
Citaat:
Verkeerde strategie, mijn beste driewerf. Zolang je zo blijft antwoorden zullen ze dit soort idiote threads blijven openen. Laat het ons maar voor eens en voor altijd toegeven: homofilie is een afwijking, er ligt een Jood onder elk bed die uw geld wil pikken, moslims willen u een hoofdoek opzetten en uw handen afhakken, enz ... En dit alles onder de regie van ... (vul zelf in). We beseffen het, u hoeft ons niet meer te overtuigen, zoek nu een ander forum waar nog simpele geesten zitten die het nog niet weten en bekeer ook hen tot uw waarheid! Succes ermee. |
Citaat:
|
Allé hup! Nòg maar eens een topic waar de homofoben zich kunnen uitleven.
Iemand een weddenschapje hoe lang het duurt voor Paulus zijn bullshit komt verkopen? |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Ja, homofiielen zijn afwijkelingen. Ze zijn pervers, abnormaal, onnatuurlijk èn tegennatuurlijk. Ze zijn erop uit om iedereen homofiel te maken door middel van publiciteit en indoctrinatie. Ze hebben �*llemaal zo vaak mogelijk anale seks met elkaar, zijn quasi �*llemaal HIV-positief en bovendien willen ze zoveel mogelijk onschuldige kindertjes adopteren om er nieuwe homootjes van te maken. Iedereen hier is daarvan overtuigd, niet in het minst de homo's zelf. Lazer dus nu maar op naar het forum van de Flair of de Libelle Rosita en ga daar wat bekeerlingen scoren. |
Allé lap dat krioelt hier van de homotopics; niet te geloven.
Zouden we niet beter beginnen een apart subfora beginnen waar enkel posts kunnen over holebi's... |
jezus-avatars zijn eerder een afwijking.
|
Citaat:
|
Homofiel is wat priesters zijn, ik voel me beledigd. Ik ben homoSEKSUEEL.
|
Citaat:
Tabee en de wind vanachter hé! |
oh jee... je bent er weer ingetrapt:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch algemeen geweten dat homilie de eerste stap is tot een volledige reptielenmetamorphose |
Citaat:
|
Citaat:
zo..duidelijk genoeg?:-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be