![]() |
Aparte moslimscholen ?
De moslimgemeenschap denkt eraan aparte scholen op te richten na de zoveelste hoofdoekrel.
Wat mij betreft mogen die er gerust komen , al ooit een rel geweten met keppeltjesdragende joodse schoolkinderen , uiteraard niet , die gaan naar hun eigen scholen. Steeds is het zo , als diverse culturen samenleven krijg je moeilijkheden , houd ze elk op hun eigen stekkie en ze kunnen hun zin doen . |
Citaat:
De belangerijkste godsdienst in de lage landen mag in navolging van de anderen toch ook z'n eigen onderwijsnet hebben??? Het meest lastige gaat zijn de KWALITEIT te waarborgen...:twisted: |
Citaat:
Het belangerijkste argument echter is dat de moslims niet meer kunnen klagen over "zogenaamde" discriminatie wanneer ze hun goesting niet krijgen. Ze hebben immers dan hun eigen scholen. En het allergrootste pluspunt, de kwaliteit van de OO gaat terug omhoog. |
Ik ben eigenlijk wel voor aparte moslimscholen.
Maar dan liefst in de moslimlanden zelf... |
Citaat:
Dat is nu wel een voorbijgestreefd idee... daar Moslims deel uitmaken van onze maatschappij! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het heeft één groot voordeel dat kinderen van minder fanatieke/conservatieve ouders die willen dat hun kinderen een toekomst hier hebben gescheiden worden van die voor wie hun geloof primeert. Zodoende dat die fanatieke groep ook geen druk meer kunnen uitoefenen op de anderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben voorstander van het Amerikaans beleid melting pot , je laat alle culturen hun plan trekken.
In Amerikaanse steden heb je overal Chinese , Indische , Arabische , joodse wijken die op zichzelf leven , ze hebben hun eigen winkels , scholen , cultureel leven enzovoort. Raciale spanningen horen in Amerika definitief tot het verleden . De overheid moet maar eens stoppen de mensen te dwingen met elkaar te leven . |
Ik heb voor gestemd maar van mij mogen meisjes met hoofddoek nog altijd in alle scholen worden toegelaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be