![]() |
Geheime gesprekken inzake bedoelscheiding België
zouden er geheime gesprekken zijn tussen Vlaamse en Waalse regering inzake de Belgische bedoelscheiding?
ik ben er zeker van gezien het volgende: - de koning koopt villa's in de Provence. - de Waalse regering laat de federale regering nu ook financieel vallen. - het FDF die zich de laatste tijd rustig houdt. - België is virtueel failliet (justitie, defensie, ... zitten zonder centen) |
Citaat:
Stilte voor de storm ... |
en vergeet de duidelijke voorbereidingen van de Waalse regering niet voor Wallonie aan te sluiten bij Frankrijk.
die plannen lagen al lang klaar en worden nu uitgevoerd, met indirecte steun natuurlijk van Parijs. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
juist niets! |
Ernst en Shadowke, het wordt hoog tijd dat jullie eens terug afdalen naar de echte wereld, hoor.
|
Citaat:
|
De Waalse politici willen juist een versterkt Belgie en zullen zeker niet met Vlaamse politici de scheiding regelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat om een sterker belgie is enkel om vlaanderen onder druk te zetten maar feitelijk is hun enige doel: vlaanderen verfransen om daarna heel belgie bij frankrijk te voegen. nu enkel dat in wallonie gelukt is, de verfransing van vlaanderen mislukt is en Vlaanderen niet meer toegeeft, laten ze BELGIE vallen als een baksteen! |
Citaat:
|
Citaat:
Laat de Vlaamse politici eens wakker worden. Ik hoop dat zij eens gaan beseffen dat er radicale veranderingen voor de deur staan. |
Citaat:
|
Citaat:
Mooi, West-Fries embleem trouwens! Geen achtersteven meer? |
Er zijn geen geheime gesprekken; mijn bescheiden mening.
Maar iedereen weet dat iedereen weet dat hoewel er niet velen zijn die vereniging als eerste doel naar voren schuiven er wel velen zijn die het als een volwaardige mogelijkheid zien (los van het emotionele). Wat volgens mij maakt dat weinigen gesprekken nodig achten, want men weet dat er niet veel af te tasten is: eenmaal België grondig veranderd/over-and-out is, kan men over concretere zaken spreken en men kan het stadium van baltsgedrag overslaan. |
Ik denk dat men in Vlaanderen en Wallonië naïever is dan erbuiten. Zo denk ik dat tussen Vlaanderen en Wallonië géén gesprekken hierover plaatsvinden, maar dat er in kleine kamertjes in Frankrijk (zeker) en in Nederland (wellicht) wel scenario's worden besproken.
|
Citaat:
|
Het zou van "goed bestuur" getuigen ,moesten die gesprekken bezig zijn!!
Als men dit allemaal nog moet regelen op het ogenblik dat de scheiding een feit is, dan wordt het een en al warboel , ruzie en onduidelijkheid. In ieder geval moet men nu al regels bepalen, want de schuldenvereffening zou anders wel eens uitsluitend op vlaanderen kunnen gelegd worden, vermits Wallonië er alles aan doet om zich dieper en dieper in de schulden te steken, zolang België nog bestaat! Als men daar nu nog niet aan begonnen is, getuigt dit van zeer zware nalatigheid!! |
Citaat:
Ze zijn dus al lang bezig om hun schaapjes op het droge te krijgen ,voordat Belgie barst. Daarom, het zijn geen gesprekken met Vlaanderen ,maar met Frankrijk. |
Citaat:
dat is een naar trekje, helemaal niets om trots op te zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be