![]() |
Federale anarchie
We leven in een land met een unieke staatsvorm: een federale anarchistische monarchie of kortweg federale anarchie. Een land waar alles kan en alles mag, een land dat zijn eigen wetten niet meer kan opleggen aan zijn inwoners, een land dat niet meer levensvatbaar en terminaal ziek is, een land waar de federale regering alles doet (vooral poen pakken) behalve regeren.
Wie durft er de stekker uittrekken? |
als men mij de kans geeft, trek ik de stekker er onmiddellijk uit :)
- 70 % belgische staatsschuld + Brussel voor vlaanderen dat een confederatie vormt met nederland (en achteraf een federaal nederland) - 30 % staatsschuld voor wallonie dat direct naar frankrijk mag |
Citaat:
|
Citaat:
de politie, justitie, ... ed werken ook niet meer ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zou het misschien kunnen dat de greep van België over deze bevolking toch nog steeds reëel is? |
Citaat:
in 1830 niet en nu ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vraag blijft dan ook: Wat houdt U dan tegen het koninklijk paleis te bestormen en de regering omver te werpen?
U beseft het misschien niet, maar het antwoord op die vraag is nu net de kern van het probleem: België legt nog steeds de wet op. Helaas, maar het is zo. |
Citaat:
daarom is belgie ook geen democratie maar een dictatuur. een dictatuur voorgezeten door de franstalige politici met steun van de koning. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het federale belgie is er gekomen op vraag van wallonie omdat vlaanderen te veel macht kreeg en men wilde niet dat vlaanderen zich moeide met wallonie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be