![]() |
Twee / Meertaligheid ... Een regel in toerisme ?
Een Email pas gekregen ...
![]() Citaat:
|
Leopold graaf Lippens is nu eenmaal één van de meest extremistische flaminganten die ons landje telt. :-|
|
Als de Zwin hun buitenlandse klanten wil verliezen en als de Zwin op lange termijn definitief wil sluiten, zijn ze zeker op de goeie weg met zo'n maatregels. Volgende stap is misschien de vogels van de Zwin verplichten in het Nederlands te schreeuwen in plaats van hun eigen "taal", wie weet.
Ik was al op de hoogte over dit verhaal en sprak daarover met Franstaligen. De reactie was duidelijk : "Ils sont complètement cons ces Flamands"! |
Citaat:
|
Citaat:
Een HOAX die nog maar eens aantoont met wat voor smerige middelen de reactionair-belgicisten Vlaanderen overal te kakken willen zetten. De schade die Vlaanderen hier weer kwaadwillig wordt toegebracht is onmeetbaar en schreeuwt om wraak. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Ik was mij aan het verkneukelen over het feit dat net graaf Lippens gedemoniseerd werd door de Franstaligen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe onbeschoft, zo'n racistische taalhoax op dit Nederlandstalige forum plaatsen waar een gedeelte van de lezers onvoldoende Frans begrijpt om dit te kunnen lezen. Het taalracisme van sommige Franstaligen is grenzeloos. |
Citaat:
Persoonlijk vind ik ook dat hij ietwat tever gaat, maar je kent de Leopold, hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
RTL stuurt Hoax's !!!
http://www.rtlinfo.be/info/belgique/...cultes-au-zwin En voor Lippens ;-) : Certaines personnes mal intentionnées avaient vissé des panneaux blancs par-dessus les explications en français du parc naturel situé près de Knokke. Met AUTOMATISCHE vertaling voor degene die niks in het Frans begrijpen ... ;-) Bepaalde slecht gezinde personen hadden witte panelen par-dessus de verklaringen in het Frans van het natuurlijke park gelegen dichtbij Knokke geschroeft. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Wat een heisa trouwens over een eenvoudig informatiebord. Stel je voor zeg, je komt daar als toerist in Vlaanderen, en daar staat daar een Nederlandstalig informatiebord! Een Nederlandstalig informatiebord in Vlaanderen! Wat een schande! [Cynische modus]Maar goed dat alle informatieborden in Wallonië perfect drietalig zijn. Stel u voor zeg, dat je als Vlaming in Wallonië geconfronteerd zou worden met een ééntalig Franstalig informatiebord. Dat zou werkelijk een groot schandaal zijn. Maar zoiets kan uiteraard alleen in het facistische Vlaanderen.[einde Cynische modus] :roll: |
Citaat:
Zoiets zou ik toch niet onbeantwoord laten. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
BELGIE BARST. T'serclaes en Everytime vertikken het om hun excuses aan te bieden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be