![]() |
The Lost Symbol : nog 1x slapen
Hij vloog van Rome naar Washington
waar hij een nieuwe thriller begon. Met Brownse methodes vond Dan weer codes die ons redden van een armageddon. ![]() The Lost Symbol |
Ik heb daar 2 boeken van gelezen en eigenlijk vond ik het vrij voorspelbaar, ik had het rap door om het zo te zeggen en dan is de fun er al behoorlijk af.
iemand die een boek weet dat zo ingewikkeld is dat het tot de laatste 5 pagina`s ook spannend blijft ? |
Dan Brown, Umberto Eco voor het VTM-publiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of hoe Italiaans tòch moeilijk kan zijn ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de Engelse vertaling, al verschillende keren gelezen en constant aan het herlezen, er zitten zoveel lagen in. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee echt, ik weet niet hoe dat komt maar ik begin zo iets te lezen en dan heb ik zo iets van fuck, ... die is t en hij heeft het daarom gedaan, ... Zelfde met Dexter, ooit gezien, ik begin daar naar te kijken, en ik heb direct door hoe het ineen zit... hoogst vervelend, overigens had ik heel die historie van de da vichi code al gelezen in de originele boeken van die 2 schotse dokters, ik was dus eigenlijk niks nieuws aan het lezen. |
Ik heb de recensie van de nieuwe Dan Brown in de LA Times gelezen, en eerlijk gezegd, het doet me helemaal denken aan de National Treasure films: vrijmetselaars, Washington DC, Amerikaanse presidenten ...
Geen greintje originaliteit dus. Als ze er een film van brouwen, zal het op een remake van National Treasure lijken. |
Citaat:
Ben momenteel dat boekje over de Camorra aan het lezen en dat is ondanks dat het maar half zo dik, is 10 x moeilijker, ik lees het in de Engelse vertaling en door de vele plaatsnamen, familienamen en het springen van hier naar daar, is het gewoon aartsmoeilijk om er je doorheen te slaan. Ik heb al 2 x zin gehad om het gewoon tegen de muur te meppen, maar ik wil er niet aan toegeven het moet uit. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be