![]() |
Gewezen De Standaard-hoofdredacteur Manu Ruys beweert in een vrije tribune dat het Blok niet eens veroordeeld werd vanwege racisme, maar een politieke rekening gepresenteerd krijgt voor zijn Vlaams-nationale en republikeinse agenda, wat meteen de twee voornaamste stemmotieven voor het Blok zouden zijn.
|
Ik kan ook zijn boeken "achter de maskerade" en "Over de drempel van de angst" aanbevelen! Zeer verhelderend over wie hier werkelijk aan de touwtjes trekt!
|
inderdaad
|
Ik ben geen VB-stemmer, nu ook niet, en eigelijk nooit niet.
Ik sluit mij aan bij de kritiek van M. Storme en de N-VA op dit arrest. Het is een zielig spelletje (kiesdrempel, kieswethervorming, leugens, wetswijzingen op maat van het VB-proces, geheime akkoorden, wanbeleid, non-integratiebeleid, negatie van Vlaamse meerderheid, PS-dictatuur, etc ) wat de traditionele partijen opvoeren. Nooit stem ik nog op VLD-SPa-CD&V. En als er mij geen andere keuze meer overblijft, moest de N-VA wegvallen, pis ik in de stembak. :lol: |
Citaat:
al zal ik niet in de kiesbak plassen storme uit het bestuur zeer spijtig voor mij part smijten ze er beter bart de wever uit |
Citaat:
|
Citaat:
of je moet voor een rechtbank verschijnen voor exhibitionisme :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
De vonken zouden er nogal afvliegen... :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Om terug even op onderwerp te komen: kan iemand dat opiniestuk van Manu Ruys hier eens posten? Dank u.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be