![]() |
"Masturbatie-voorlichting best vanaf 5 jaar"
Het laatste Nieuws en het Belang van Limburg op 13/09/2009 en 14/09/2009:
"Masturbatie voorlichting best vanaf 5 jaar" Volgens sexuologen en therapeuten is het geven van masturbatie voorlichting het best vanaf 5 jarige leeftijd(!) kinderen moeten aanleren dat het prettig is om aan hun geslachtsdelen te spelen. Is dit niet een stap te ver? 5 jarige kinderen!! Wat willen de sexuologen bereiken? Dat mijn kind dan 5 jaar zit te masturberen? Er is erg veel negatieve reactie op dit soort voorstel. Op 5 jarige leeftijd heeft een kind nood aan vrienden,ouders,school,familie... geen masturbatie! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom masturberen pasgeboren baby's dan ? |
Citaat:
|
Citaat:
Van wie zouden ze het geleerd hebben??:roll: |
Vanaf vijf jaar aanleren ? Waarom heb je het hen dan nog maar net afgeleerd ?
|
Citaat:
Wat ik nu wél storend zou vinden, is dat een volwassene op school mijn kinderen daadwerkelijk leert zich te masturberen ! Wat is de volgende stap ? Met die therapeut naar bed gaan ?:evil: Is er niet voldoende échte leerstof voorhanden op de school ? |
All I can say is: :|
|
Citaat:
Misschien kan meneer pastoor komen uitleggen ... |
Citaat:
Ik had geen hulp nodig om het uit de hand te laten lopen(ik zou wel geen nee gezegd hebben). Dat gebeurde wel vanzelf. Weliswaar niet op mijn 5de. Maar laat kinderen eens kinderen wezen. De ene weet waar abraham de mosterd haalt op zijn 11, de ander moet wachten tot haar 14. Zonder hulp of uitleg van volwassenen. Het enige dat eigenlijk van tel is, is een goeie inlichting over waar kindjes vandaan komen, en hoe ze begonnen worden, voor de "leeftijd van potentie". maar da's zeer zeker geen 5 jaar. |
Citaat:
Moet ik die masturbatievoorlichting dan zien, als het aanleren van masturbatietechnieken, of ? ? ? ;-) |
Citaat:
Moest het zo erg niet zijn, ... komaan zeg, laat kinderen eens kind zijn en als ze de behoefte voelen om met hun spel te spelen zal dat wel automatisch komen zeker he, ... |
@freespirit: Als leraars met MIJN kind van 5 jaar daarover beginnen, haal ik mijn kinderen onmiddelijk van school! of is het een fetisj misschien van de leerkrachten?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze leren u daar wel vanalles over geiten, toch als ze de geschriften van Ajatolah Ghomeini bespreken... |
Maar het zijn wel niet het soort geiten die je op de cover van P-magazien vindt.
|
Elk persoon met gezond verstand weet dat masturbatie en kinderen van 5 jaar niet samengaan! Leraars die kinderen leren masturberen op 5 jarige leeftijd zijn volgens mij 100% pedo!
|
djeezes, stel u voor hoe zo een les ineen zou steken, ...
|
Ik ben tegen.
Zulke dingen zijn veel leuker om zelf te ontdekken. Het is zoals het einde van een boek verklappen aan iemand die net gaat beginnen lezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be