![]() |
Vrouwvriendelijke Halsema vóór vrouwenhandel en prostitutie
![]() ![]() [Dit is wat mij als inwoner van Nederland altijd heeft verwonderd: hoe kan in een democratische rechtstaat, een zeer menslievende natie, een erg geemancipeerde vrouwenland zoveel openlijke, door de staat gefaciliteerde prostitutie zijn? Wij weten toch dat de 'romantische,' vrije hoer, die een fortuin bij elkaar neukt en vroegtijdig uitstapt helemaal niet bestaat? Het zijn ongeschoolde, misbruikte vrouwen die met geweld worden ontvoerd en vastgehouden in clubs in heel Europa en Nederland. In Nederland schijnen zelf linkse politica's als Halsema vrouwenhandel een goede zaak te vinden. En zich maar druk maken over de onderdrukte vrouwen, helemaal aan de andere kant van de wereld, in Iran!] Citaat:
http://www.amsterdam.pvda.nl/weblog_...s/lodewijk/449 Citaat:
|
Ik vertrouw Groen Links niet!
|
Citaat:
|
Ik vertrouw mensen die liever zien dat mannen naar compleet niet controleerbare hoerenhuizen vol heroïnehoertjes in een duistere achterbuurt gaan niet. Dus?
|
Vandaag gaf Halsema eindelijk antwoord op de radio dat zij hoofddoeken inderdaad vrouwonderdrukkend vindt, maar dat niemand een vrouw mag dwingen haar hoofddoek af te doen.
Toch blijf ik met de nare smaak zitten dat zij, een niet-moslima, binnen deze sfeer van Holocaust tegen allochtonen, en de führer die spreekt van kopvoddentax, zo een opmerking tegen hoofddoekdragers moet maken. Dat had bv Dibi moeten doen, of Naima Azough, want die worden niet geassocieerd met moslimhaat. |
TEGEN SLUITING WALLEN, VOOR BEPERKING VRIJHEID HOOFDDOEKDRAGERS EN VÓÓR EEN POLITIE-MISSIE IN AFGHANISTAN.
Wat mij stoort is dat men spreekt over het ophouden van het principe van vrijheid van godsdienst en tegen etnische registratie is, maar niemand zegt dat alle burgers recht hebben om hier te mogen blijven en dat men tegen plannen is om deze 'anderen' uit te drijven. |
Femke knap ? 8O
Laat de natuur zijn gang gaan. Zie google afbeeldingen. |
Halsema acht het nieuwe regeeraccord 'discriminerend' maar ik zie haar niet oproepen tot een breed maatschappelijk protest of dat links eindelijk samen gaat werken tegen dit kwaad.
|
Citaat:
Geginnegap over welk mannelijk kamerlid het lekkerste kontje heeft. Dat niveau. |
Femke Halsema moet maar eens keer goed aan alle kanten uitgewoond worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
bedoelt u de veelplegers die de hele islam een slechte naam geven en 3/4 van de moslims zelf zo beu is? |
Citaat:
bedoelt u de veelplegers die de hele islam een slechte naam geven en 3/4 van de moslims zelf zo beu is? |
Citaat:
Zo blij dat ze weg is!
Nederlandse troepen in Afghanistan: foei Femke! |
Citaat:
|
Citaat:
Intussen heeft Halsema de politiek verlaten en gaat Stichting Vluchteling leiden. Een lid van het wetenschappelijk bureau van Groen Links heeft aangegeven dat niet de hele partij eens is met het laissez faire standpunt van Halsema en haar opvolger Jolande Sap, over de Wallen. Er is niets 'spannends,' of 'ondeugend' of 'romantisch' aan prostitutie: het is keiharde mensenhandel. Lodewijck Assher van Amsterdam heeft gedaan gekregen dat de gemeentelijke webside niet meer verwijst naar de Wallen. Ooit sprak ik Portugese toeristen op de Dam, die tijdens een rondleiding te horen hadden gekregen dat de prostituees een heerlijk leven hebben en al vlug genoeg geld hebben verdiend om een huis te kopen etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be