![]() |
Welke goed raad voor een relatie te laten slagen voor het leven??
Wie kan er goed raad/tips geven dat een relatie alle kansen heeft.
Liefst reacties van mensen die reeds een lange relatie kennen en waar alles goed loopt. Waarschuwingen voor dingen die niet kunnen zijn misschiens gemakkelijker te tikken. Dank u |
veel praten en dadelijk zeggen als er iets dwars zit.
Communicatie is de sleutel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
--> In feite moet ge niet naar mij luisteren ze. Op dit gebied. :lol: |
Eerst en vooral af en toe wat water bij de wijn doen, vertrouwen, liefde, humor, begrip, zelfde hobbies / interesses, respect, het kunnen voeren van goede gesprekken en elkander verwennen.... en niet liegen, daar heb ik een bloedhekel aan.
|
Volgens wetenschappelijk onderzoek, aparte beddens...! Als er iets is waar je wel egoistisch over moogt zijn, is het uw slaappatroon wel.
|
Citaat:
|
Afstappen van die maatschappelijk gecreërde illusie. Hoeveel biljoen, triljoen mensen zijn er op de planeet? Heeft er iemand een logische uitleg waarom men zich tot één persoon zou moeten beperken in dit geglobaliseerde hellehol?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eén advies : mij laten slapen.
|
wees als man dominant, agressief, grof en egoistisch.
maak duidelijk dat jij belangrijker bent dan haar. verneder haar subtiel in gezelschap en bij vrienden. laat haar voelen hoe waardeloos ze is. schuw geen fysiek geweld. ze zal zielsveel van je houden en wanneer je haar dumpt zal haar wereld instorten en zal ze alles doen om weer bij jou te zijn. veel kans dat ze je dan gaat stalken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be