![]() |
Te ver gegaan?
Herman Van Molle bood tijdens de quiz 'De Canvascrack' twee kandidaten kotszakjes aan toen een ronde over minister van Defensie Pieter De Crem aanbrak.
CD&V-voorzitster Marianne Thyssen vindt dit er ver over en zal het incident voorleggen aan Vlaams minister van Media Ingrid Lieten Persoonlijk vind ik Van Molle een ijzersterke quizmaster met een bijzonder gevoel van humor. Vinden jullie dat hij deze keer over de schreef gegaan is of niet? Of is Marianne Thyssen een azijnpisser en maakt ze van een mug een olifant? |
Citaat:
|
Natuurlijk niet.
Elke waardige gezagsdrager dient spot en kritiek te aanvaarden. De hofnar had vroeger deze taak, deze is nu overgenomen door de media. |
Het was vooral heel zwak, meer iets voor een Internetforum.
|
Citaat:
|
Nee want ik sluit mij aan bij de mening van Renesse. Ja want van Herman Van Molle had ik toch iets smaakvollers verwacht.
|
Decrem, de man die voetbal speelt en toch fysiek ongeschikt bleek voor zijn legerdienst...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Indien ieder land nu eens in dezelfde mate zou besparen op oorlogsuitgaven zoals onze minister De Crem nu doet zouden mogelijkerwijze "buitenlandse geweldadige interventies"
misschien onmogelijk worden en oorlogen weer uitsluite"nd lokaal en met boog en pijl, machete's e.d. uitgevochten ipv met F zoveel jachtbommenwerpers en veel collateral damage... (zum kotsen ?) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik vond dat wel een goei, eigenlijk...
|
Ik vind dit ook sterk overdreven.
|
Over Albert zullen ze zoiets wel niet doen.
|
bwa, 't was maar een flauw mopje, ik had het niet eens in de gaten trouwens...
|
Citaat:
|
Wat gaat hij bij een thema over Thyssen naar boven halen? Citroenen?
Waar die zich druk om maken....geen wonder dat ze geen tijd hebben voor "degelijk bestuur". |
Wie kotst nu in een zakje ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be