Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   VRT staakte internet-voting! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12850)

De Prof 27 april 2004 11:23

Het is mij opgevallen dat op de VRTnieuws site, de voting enkele dagen onderbroken werd.

Zou een vraag? ivm met het blok proces, misschien te gevoelig gelegen hebben? :wink:

Tegendradigaard 27 april 2004 11:37

Nu dat onze mening niet meer vrij mag geuit worden, zijn polls ook al niet meer wenselijk zeker ? Want daarin kunnen we een beetje zeggen wat we denken en dat mag niet meer helemaal

Herman Desmedt ©HD 1 mei 2004 03:34

Allemaal de schuld van de Polls ?

Al dat verstoppen van slecht nieuws en zo heeft maar één effect: Dat nog meer personen de kant van het VB kiezen.
Gaan ze dat dan nooit snappen ?

Maxime_Penen 2 mei 2004 14:52

Hehe, der zal wel een technische kwestie achter hebben gezeten, maar toch :D

Brugge Veilig en Leefbaar 2 mei 2004 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Het is mij opgevallen dat op de VRTnieuws site, de voting enkele dagen onderbroken werd.

Zou een vraag? ivm met het blok proces, misschien te gevoelig gelegen hebben? :wink:

De "voting" zou zowiezo een verkeerd beeld schetsen. De fanatieke Blokbeesten roepen massaal op om te stemmen via internet, terwijl andere partijen dit niet doen. Terzelfdertijd vergiftigen ze de samenleving door even massaal "zogezegd neutrale" spotmails over onveiligheid, migranten, fraudeverhalen, visa-verhaaltjes, ens...) op de kiezer los te laten. 8) Goebbels was daarbij vergeleken een brave koorknaap... :lol: :lol: :lol:

Beer 2 mei 2004 15:26

Kan een rechter niet corupt zijn zie rechter in Ieper

Beer 2 mei 2004 15:31

De VRT leeft van de politiek indien ze geen geld krijgen van de politiet Zoals vld SPA DAN HEBBEN ZE GEEN BESTAAN

Beer 2 mei 2004 15:41

En nogeens die rechters die rechters zijn allemaal lid van deloge .En dit is een gevaar zoals een secte

athena 2 mei 2004 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:

De "voting" zou zowiezo een verkeerd beeld schetsen. De fanatieke Blokbeesten roepen massaal op om te stemmen via internet, terwijl andere partijen dit niet doen. Terzelfdertijd vergiftigen ze de samenleving door even massaal "zogezegd neutrale" spotmails over onveiligheid, migranten, fraudeverhalen, visa-verhaaltjes, ens...) op de kiezer los te laten. 8) Goebbels was daarbij vergeleken een brave koorknaap... :lol: :lol: :lol:

En je hebt dan ook nog mensen die leven op kosten van het Vlaams Blok, eerst verkozen worden op een Vlaams Blok gemeenteraadslijst, vervolgens ontslag nemen uit de partij maar blijven zetelen om zo de zitpenningen op te strijken. Rara over wie heb ik het hier? :lol: :lol:

Brugge Veilig en Leefbaar 2 mei 2004 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Citaat:

En je hebt dan ook nog mensen die leven op kosten van het Vlaams Blok, eerst verkozen worden op een Vlaams Blok gemeenteraadslijst, vervolgens ontslag nemen uit de partij maar blijven zetelen om zo de zitpenningen op te strijken. Rara over wie heb ik het hier? :lol: :lol:

Tja, zo'n vette pree van gemeenteraadslid mag je toch niet laten liggen, nietwaar.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Simpele geest ! :roll:

Herman Desmedt ©HD 3 mei 2004 03:16

Zouden we een nieuwe Poll kunnen eisen ?

Tegendradigaard 3 mei 2004 12:05

't is lang geleden dat ik nog eens de Pol heb gezien.

Leo 10 mei 2004 08:36

Citaat:

De "voting" zou zowiezo een verkeerd beeld schetsen. De fanatieke Blokbeesten roepen massaal op om te stemmen via internet, terwijl andere partijen dit niet doen.

Momentje... Heeft onlangs de VLD niet iets dergelijks uitgehaald (massaal lezersbrieve ronselen of zoiets)? Of heb ik het mis?

Distel 10 mei 2004 08:51

Citaat:

Citaat:

Zoals Leo hierboven aanhaalt, heeft de VLD via lezersbrieven zelf al geprobeerd te manipuleren. Zopas is er ook nog een "schandaaltje" aan het licht gekomen ivm de poll over wie de populairste VLDer is. Op deze fora hebben we dan weeral mogen ervaren hoe zelfs een mini-club als de BUB zoveel mogelijk leden durft optrommelen om een poll te "manipuleren" (manipuleren tussen quotes, want niemand verbiedt natuurlijk dat iemand mensen oproept om te stemmen).

Maar het is toch o zo gemakkelijk om nog maar eens op het Blok te kakken. Goebbels was daarbij vergeleken een brave koorknaap zullen we maar denken?

Pol Verpollen 11 mei 2004 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
't is lang geleden dat ik nog eens de Pol heb gezien.

Zoek je mij? :lol:

Tegendradigaard 11 mei 2004 18:15

voila se daar is de Pol al..

Knuppel 11 mei 2004 18:25

Citaat:

Citaat:

Vreemd dat de stemmenwinst van het Vlaams Blok desondanks bij elke verkiezing hoger is dan de door blokbeesten beïnvloedde VRT-polls.

Herman Desmedt ©HD 12 mei 2004 01:39

Zouden we die Polls niet beter afschaffen ?
Iedereen blijft zeggen dat ze waardeloos zijn en waarom ze dat zijn.
Toch zit iedereen eveneens die dingen aan het herinterpreteren.

Eigenlijk zouden we een andere soort poll moeten kunnen houden, een meer inhoudelijke, eentje die ingaat op het waarom een beleid af te keuren zou zijn of niet.

777 20 mei 2004 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Allemaal de schuld van de Polls ?

Al dat verstoppen van slecht nieuws en zo heeft maar één effect: Dat nog meer personen de kant van het VB kiezen.
Gaan ze dat dan nooit snappen ?

Voor hen bestaat wat jij zegt helemaal niet, pure inbeelding. Of misschien heb je gedroomd. Die 700.000 kiezers bestaan helemaal niet die zijn virtueel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be