Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De Islamitische haat tegen Israel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128502)

Mountain Dew 16 september 2009 17:00

De Islamitische haat tegen Israel

Het blijft toch wel grappig te zien hoe Arabieren en kotslims in hysterische schuimbekkende hyena,s veranderen als het woord "Israel" of "Jood" valt. Woorden als "taboendjemek eh narkahbajememek" zijn dan niet uit de lucht. Het blijft een feit waarom een klein landje van ongeveer 20.000 vierkante kilometer(=3200 square Miles)zo een doorn in het oog blijft van miljoenen (p)islamieten. Misschien vindt ik het antwoord hierwel jajaja....here he comes.....

De joodse staat in hun midden wordt gezien als een dodelijke belediging van alles waarin zij geloven

En verder staat er ook nog op die website:

Het is opmerkelijk dat de Arabische moslims in hun strijd tegen Israël het lied aanheffen: “eerst strijden wij tegen de zaterdagmensen en daarna tegen de zondagmensen."

Zouden die zondagsmensen niet de Driesjes Van Agt en de Katholiekjes in Vlaanderen zijn die na met de Joden te hebben afgerekend op de volgende lijst staan van de Pislamietische geestesgestoorden??? ff om na te denken, nietwaar?????

Oh ja, ook nog BREAKING NEWS: In een toespraak op 10 april 2006 zei de Libische leider Gadhafi op de Arabische zender Al Jazeera, dat de islam binnen enkele tientallen jaren geheel Europa zal overnemen. “Wij hebben reeds 50 miljoen moslims in Europa.Er zijn duidelijke tekenen dat allah de moslims de overwinning zal schenken over Europa- zonder zwaard, zonder geweren en zonder verovering.De 50 miljoen moslims zullen dit werelddeel in een moslimcontinent veranderen. Wanneer Turkije tot de EU wordt toegelaten, zullen er nog eens 50 miljoen bijkomen.....:roll::roll::roll:

http://home.hetnet.nl/~fm-ter-horst/...de%20islam.htm

Bertie 16 september 2009 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew (Bericht 4338276)
... hysterische schuimbekkende hyena,s...

Mountain Jew - kijk eens in de spiegel
Citaat:

... kotslims... (p)islamieten... Katholiekjes... Pislamietische geestesgestoorden...
:rofl:

Mountain Dew 16 september 2009 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bertie (Bericht 4338291)
Mountain Jew - kijk eens in de spiegel:rofl:

Ik zeg dit zonder dat ik als een hond lig te schuimbekken maar goed Ruski, dat kan jij natuurlijk niet zien hé....Overigens zijn de namen die ik gaf aan dat soort mensen nog veel te beleefd.

captain jack 16 september 2009 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew (Bericht 4338329)
Ik zeg dit zonder dat ik als een hond lig te schuimbekken maar goed Ruski, dat kan jij natuurlijk niet zien hé....Overigens zijn de namen die ik gaf aan dat soort mensen nog veel te beleefd.

Verwacht ge nu echt een serieuze discussie?

Mountain Dew 16 september 2009 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captain jack (Bericht 4338364)
Verwacht ge nu echt een serieuze discussie?

Dat hangt niet van mij alleen af hé Jackske.

Johnny Blaze 16 september 2009 17:56

Mountain Dew 16 september 2009 17:58

Een fotootje van je poster op je kamer Johnny???? Ge weet toch dat het moffenopperhoofd een hekel had aan "Metal freaks".....

vandaele 16 september 2009 17:59

Citaat:

Het blijft toch wel grappig te zien hoe Arabieren en kotslims in hysterische schuimbekkende hyena,s veranderen als het woord "Israel" of "Jood" valt. Woorden als "taboendjemek eh narkahbajememek" zijn dan niet uit de lucht. Het blijft een feit waarom een klein landje van ongeveer 20.000 vierkante kilometer(=3200 square Miles)zo een doorn in het oog blijft van miljoenen (p)islamieten. Misschien vindt ik het antwoord hierwel jajaja....here he comes.....

De joodse staat in hun midden wordt gezien als een dodelijke belediging van alles waarin zij geloven

Het is opmerkelijk dat de Arabische moslims in hun strijd tegen Israël het lied aanheffen: “eerst strijden wij tegen de zaterdagmensen en daarna tegen de zondagmensen."

Zouden die zondagsmensen niet de Driesjes Van Agt en de Katholiekjes in Vlaanderen zijn die na met de Joden te hebben afgerekend op de volgende lijst staan van de Pislamietische geestesgestoorden??? ff om na te denken, nietwaar?????

Oh ja, ook nog BREAKING NEWS: In een toespraak op 10 april 2006 zei de Libische leider Gadhafi op de Arabische zender Al Jazeera, dat de islam binnen enkele tientallen jaren geheel Europa zal overnemen. “Wij hebben reeds 50 miljoen moslims in Europa.Er zijn duidelijke tekenen dat allah de moslims de overwinning zal schenken over Europa- zonder zwaard, zonder geweren en zonder verovering.De 50 miljoen moslims zullen dit werelddeel in een moslimcontinent veranderen. Wanneer Turkije tot de EU wordt toegelaten, zullen er nog eens 50 miljoen bijkomen.....:roll::roll::roll:

Doe eerst eens iets aan uw woordenschat. Je gaat niet ver geraken met zo'n taaltje. Hopelijk reageert er verder niemand meer hierop.

Arouet 16 september 2009 18:07

Lijkt me een ideale opening voor een discussie. Je geeft geen argumenten als je dan toch een scheldtirade wilt houden doe het dan in vervolg gewoon tegen jezelf op die manier komt het forum niet vol te staan met van deze onzinnnige draden die nooit kunnen leiden tot een discussie van redelijk niveau. Ik hoop dat je alsnog met wat argumenten komt zodat deze discussie toch nog ergens toe kan leiden.

Johnny Blaze 16 september 2009 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew (Bericht 4338399)
Een fotootje van je poster op je kamer Johnny???? Ge weet toch dat het moffenopperhoofd een hekel had aan "Metal freaks".....

Bertie 16 september 2009 18:36

Johnny Blaze 16 september 2009 18:37

^ oh snap :rofl:

IronChef 16 september 2009 18:40

Kijk daar mama, een trol!

jevaly 16 september 2009 19:13

Citaat:

qua virtueel schuimbekken kan dit ook wel tellen :lol:

Johnny Blaze 16 september 2009 19:17

Citaat:

ongeveer 20.000 vierkante kilometer(=3200 square Miles)

Dit hoort trouwens rond de 8500 vierkante mijl te zijn :rofl: vind ik erg voor een anglofiel.

Antoon 16 september 2009 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4338571)
Dit hoort trouwens rond de 8500 vierkante mijl te zijn :rofl: vind ik erg voor een anglofiel.

20.000 km² is precies 7.722 miles²

Akufen 16 september 2009 23:11

Citaat:

kotslims... (p)islamieten
Sjonge jonge, dat zijn meestal zo'n mensen die, na die woordspeling gebruikt te hebben verder gaan met "jamaar hebt ge hem? PIS? Jamaar snapt ge het? P... is, islamieten begint met 'is'. Hey, hebt ge hem?"

Waar is m'n bat...

Johnny Blaze 16 september 2009 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4339001)
20.000 km² is precies 7.722 miles²

maar Israel is iets groter dan dat

Antoon 17 september 2009 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4339037)
maar Israel is iets groter dan dat

Correct : 22.145m² wat overeenkomt met 8550 miles².

Francientje 22 september 2009 06:45

Ja wel, het ambetante voor de rest van de wereld is toch dat er in die diverse
Israel-moet-verdwijnen landen nooit iets werd geproduceerd in dit genre (omdat ze het daar te druk hebben met hun vrouwen te sluieren, terror aanslagen te bedenken, kinderen te indoctrineren en regeringsleiders rijk te maken waarschijnlijk).
http://ca.news.yahoo.com/s/afp/09092...zheimer_israel
Een voorbeeld tussen honderd andere.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be