![]() |
Pfaffs ; J-M wijvenzot en Carmen drankorgel-kanon
Blik/TV-Familie hangt deze week de vuile was buiten van Jean-Marie en Carmen Pfaff. Het weekblad laat een ex-medewerker van de familie aan het woord. De anonieme bron beweert dat Jean Marie geregeld overspel pleegt en Carmen aan de drank zit.
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF16092009_043 oeps, de Vlamingen zijn weer enkele weken goed... :lol: |
Citaat:
Citaat:
niks bijzonders toch ? |
Willen wij dat wel allemaal weten ??
|
Die mensen mogen toch wel een beetje van het leven genieten zeker ;)
|
Ik ben wanhopig aan het zoek naar een onderwerp dat mij nóg minder interesseert. Misschien iets van Wendy Van Wanten ? Of iets van de kliek van Ignace Crombé ?
|
De stoelgang van de royals?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Carmen = MaGNifiCaT ??? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
'k Ben ni over u bezig , gij lelijk hollands geval , 'k ben over MaGNi bezig , ge weet wel , diene da de reclameblaadjes bij de buren ging pikken om z'n gat mee af te vegen en wijn van den Aldi in zo'n karton van drie liter aan den tap leegzoop ... :-D |
Citaat:
|
Arm Vlaanderen.
|
Roddelen :cheer:
Mijn favoriete hobby, samen met zwart maken. :cheer: |
Jean-Marie mag enkel nog met een condoom binnen :lol: ga dat Blikje kopen als er nog zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|^^^^^^^^^^^^^^||____
|.The WHO GIVES A | ||’??|??\_ _ T00T T00T... | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) |(@)(@)****(@)(@)****|(@)**(@) |
Citaat:
|
Compleet met fotootje erbij en wat vuile woorden in de topic-titel. Dank je Marlientje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be