![]() |
Koning Albert II koopt luxeappartementen in Oostende
Koning Albert II heeft twee appartementen en drie garageboxen gekocht in een
luxeflatgebouw in aanbouw in Oostende. De totale waarde zou 1,5 miljoen euro bedragen. Dat meldt het vtm-nieuws. Eerst bootje, nu huisje. Blijft nog een tuintje ;-) |
Zijne voorganger Leo 2 was ook al zo een vastgoedmagnaat ;)
|
mensen moeten iets doen met hun geld
vastgoed aan zee is een goede investering |
Zolang hij het in Belgie uitgeeft kan het mij niks schelen.
Maar dan moet hij ook niet komen zeuren over schandalig kapitalisme ... en ze moeten zeker niet afkomen dat hij maar 15 000 000 zou bezitten, ... Hij heeft deze zomer alleen al voor dit bedrag uitgegeven aan zijn nieuw speelgoed, dan zwijgen we nog zedig over de sloten, wijn, sjampieter, en andere geestrijke dranken , sjakossen en kleekes van Nathan. En dat hij dankzij zijn goede vriend maurice veel geld zou kwijt zijn op de beurs, net goed door zijn handelingen in de haute finance in brussel is Sabena nooit met KLM mogen samengaan maar hebben de zwitsers het kunnen uitzuigen, hetzelfde met de GB en de Benedetto daar zat het hof ook al achter. 10 000 000 daar lachen die mannen ies mee, die appartamenten dat is zijn begrotingsovershot van zijn dotatie. |
Slim
Citaat:
:cheer::cheer::cheer: |
heeft hij dee keer wél BTW betaald?
(Op zn boot heeft hij 1 miljoen euro BTW ontdoken) |
Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat zijn jaarlijkse speech en zijn eigen woorden dus geen hol betekenen. Wat ook duidelijk is dat er wat teveel geld zomaar naar een bepaalde familie gaat.
|
Citaat:
Ze doen maar zou ik zo zeggen. De sloef heeft vast thuis geen bal te vertellen bij zijn italiaanse madam. Fai un po' come vuoi, signora Paola. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een menslievend individu dat hij aan ons denkt en de economie draaiende houdt. Consumeren, de koning doet het voor ons! ;)
|
in tijden van crisis worden de rijker altijd rijker
|
Ik die hoopte dat hij de verhuis naar Frankrijk al aan het plannen was.
|
Citaat:
|
Hun geld...
Citaat:
Bébèr doet met "zijn" geld wat hij wil. Wij doen dat toch ook ? :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Als Albert II alle vastgoed in België opkoopt, dan blijft België zeker en vast bestaan.
|
Toespraak!!!
Benieuwd naar "Albert" zijn komende eindjaarstoespraak.
Zou hij het nog aandurven iets over de """""crisis""""" te zeggen????????? Echt benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be