![]() |
Geen 80.000 maar 350.000 mensen erbij na regularisatie
Bron: HLN
Als dat waar is, is het een echte schande! Er staan momenteel zo een 10.000 gehandicapten op een wachtlijst voor Persoonlijk Assistentie Budget. De regering draait elke steen om in de zoektocht naar middelen om het begrotingstekort te verminderen. Het jaarlijks belasten van het pensioensparen is een denkspoor dat wordt onderzocht. En tegelijk een 100.000 steuntrekkers erbij nemen, waarvan velen reeds uitgeprocedeerd waren? Wetteloosheid loont in dit land. |
Dat kan tellen als een insider het zegt.
Citaat:
En reken daar dan nog eens de stijging van de huurprijzen bij, meer verkeer, meer afval, opnieuw aantrekking van nieuwe illegalen,... Spuugzat ben ik het, ik blijf niet voor deze brol werken. |
ACH, ALTIJD ZO NEGATIEF, waarom toch
we hebben werkkrachten nodig, meer jongeren, families die nakomelingen verwekken die de SZ en economie draaiende houden, een hele generatie gaat hier op pensioen en dient toch te worden vervangen... en het is een mooie geste dat we mensen kansen geven die niet door het toeval hier geboren zijn en met hun hun gat in de boter vielen... voor mij zijn ze welkom. |
Het geld is op, de vette jaren zijn voorbij.
Citaat:
In Australië hebben ze veel meer ruimte en plaats maar daar kom je zo makkelijk niet binnen. Daar zijn ze vooruitziender dan hier. |
Citaat:
Citaat:
|
Het zullen er veel nog meer moeten worden dan 350.000. Nou en?
Zonder immigranten is Europa ten dode opgeschreven. Zo simpel is het. |
Of Europa ten dode is opgeschreven zonder immigranten betwijfel ik maar dat door de klimaatsverandering nog veel meer mensen onze kanten komen uit gevlucht staat als een paal boven water.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wat bedoelt u juist? Ik kan nie snappie flanelleke!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be