Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   350 000 burgers erbij: waanzin (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128532)

Blue Sky 17 september 2009 14:41

350 000 burgers erbij: waanzin

Door de massale regularisatie komen er straks 350 000 mensen bij in dit land. Minstens één op drie zal jarenlang een leefloon of een uitkering krijgen. Beseft Vlaanderen wel wat zich hiermee op de hals haalt, tot meerdere eer en glorie van Joëlle Milquet en Laurette Onkelinx? Dat zegt een topambtenaar van de Dienst Vreemdelingenzaken , die de dossiers beoordeelt. Wie in de praktijk staat weet; ”dit is waanzin”

bron HLN

backfire 17 september 2009 14:43

2de draad...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=128525

Derk de Tweede 17 september 2009 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4339932)

Is wel een immigratieprobleem.

Raven 17 september 2009 18:40

hehehe

Ik denk dat de poster van de thread "doek af of buiten" beter zijn titel mag veranderen in "doek aan of buiten"

:twisted::twisted:

Ik wist dat belgen als volk een doodswens hadden, maar dit slaat werkelijk alles :lol: . Ik heb ook gehoord dat het voornamelijk turken zouden zijn die op de regularisaties afkomen... das nie echt wat ik hoopte, maar uiteindelijk zijn ze toch van de goeie kant hé :-)

jevaly 17 september 2009 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 4340355)
hehehe

Ik denk dat de poster van de thread "doek af of buiten" beter zijn titel mag veranderen in "doek aan of buiten"

:twisted::twisted:

Ik wist dat belgen als volk een doodswens hadden, maar dit slaat werkelijk alles :lol: . Ik heb ook gehoord dat het voornamelijk turken zouden zijn die op de regularisaties afkomen... das nie echt wat ik hoopte, maar uiteindelijk zijn ze toch van de goeie kant hé :-)

:cheer::cheer:meer pittazaken :cheer::cheer:

:cheer::cheer:hogere kwaliteit van de pitta's :cheer::cheer:

:cheer::cheer:lekkere smeuige looksaus :cheer::cheer:

SDX 17 september 2009 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jevaly (Bericht 4340652)
:cheer::cheer:meer pittazaken :cheer::cheer:

:cheer::cheer:hogere kwaliteit van de pitta's :cheer::cheer:

:cheer::cheer:lekkere smeuige looksaus :cheer::cheer:

Is het U al ooit opgevallen dat degenen die dat verkopen, dat spul zelf nóóit eten - en waarom niet?8-)

jevaly 17 september 2009 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4340672)
Is het U al ooit opgevallen dat degenen die dat verkopen, dat spul zelf nóóit eten - en waarom niet?8-)

tis geen halal vlees?

(persoonlijk denk ik niet dat het echt vlees is, maar goed)

SDX 17 september 2009 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jevaly (Bericht 4340680)
tis geen halal vlees?

(persoonlijk denk ik niet dat het echt vlees is, maar goed)

Ik wil nu niet gaan beweren dat het allemaal zo is, maar veelal gaat het om 'afgekeurd' vlees.

De Prodigy 17 september 2009 23:22

350000 ofwa!??

HOUZEE ! 18 september 2009 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy (Bericht 4340820)
350000 ofwa!??

Het is maar een schatting he. Het kunnen er evengoed 300.000 of 400.000 zijn.

nihao 18 september 2009 10:06

Citaat:

Is het U al ooit opgevallen dat degenen die dat verkopen, dat spul zelf nóóit eten
Nee, maar komt waarschijnlijk daardoor : dat in de pittazaak waar ik ga de eigenaars, en hun hele familie, er wel zelf eten...

anoniempje 18 september 2009 20:30

Citaat:

Verschillende zaken uitgeprobeerd, ze eten het wel degelijk.

IronChef 18 september 2009 20:51

Citaat:

Omdat ze het dan niet meer kunnen verkopen?

Uh-Huh 18 september 2009 22:31

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Hopelijk vestigen ze zich allemaal in Antwerpen. :D

alice 18 september 2009 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4342799)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Hopelijk vestigen ze zich allemaal in Antwerpen. :D

waarom in Antwerpen? Wil jij graag persoonlijk met al die mensen kennis maken of zo? Denk je niet dat Antwerpen bij uitstek al voldoende problemen heeft met iedereen die er is een woning, werk en inburgering te geven?

Of dacht hij dat beleidsmakers zelf de buren worden van de zoveelste mens die levend van een uitkering waarbij het jaren duurt voor communicatie mogelijk is?
Sommigen zullen kun kansen benutten om iets van hun bestaan te maken maar bij de meesten is het overbrengen van minderjarige kinderen, partner, opsturen van geld naar famillie hoofdzorg, pas daarna komt opleiding, scholing, inburgering, taal en werk!
Wat kraam je eigenlijk toch allemaal uit, haat je deze samenleving zo erg?

Demper 18 september 2009 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 4342823)
waarom in Antwerpen? Wil jij graag persoonlijk met al die mensen kennis maken of zo? Denk je niet dat Antwerpen bij uitstek al voldoende problemen heeft met iedereen die er is een woning, werk en inburgering te geven?

Of dacht hij dat beleidsmakers zelf de buren worden van de zoveelste mens die levend van een uitkering waarbij het jaren duurt voor communicatie mogelijk is?
Sommigen zullen kun kansen benutten om iets van hun bestaan te maken maar bij de meesten is het overbrengen van minderjarige kinderen, partner, opsturen van geld naar famillie hoofdzorg, pas daarna komt opleiding, scholing, inburgering, taal en werk!

Niks van aantrekken.
Dat is voor die persoon een kwestie van eigen volk eerst.
Zij mogen dat wel.

Uh-Huh 18 september 2009 23:10

Citaat:

Ik snap jouw gezeik en post vol vooroordelen eigenlijk niet zo goed. Zonder mensen heb je niet eens een samenleving. En voor de rest: be happy, don't worry.

Demper 18 september 2009 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4342892)
Ik snap jouw gezeik en post vol vooroordelen eigenlijk niet zo goed. Zonder mensen heb je niet eens een samenleving. En voor de rest: be happy, don't worry.

Mensen die tegen u ingaan zijn niet direct racistische zeikers vol van vooroordelen. En zeker alice niet.

Princessje 19 september 2009 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4340691)
Ik wil nu niet gaan beweren dat het allemaal zo is, maar veelal gaat het om 'afgekeurd' vlees.

Te vergelijken met de brol in de Vlaamse frituur...

Princessje 19 september 2009 17:32

Citaat:

Het enige probleem in Atwerpen zijn Islamofoben a la Alice...
Die de toestand verzieken en samenleven oinmogelijk maken...

Van mij mogen er nog meer komen, hoe meer zielen hoe meer .....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be