![]() |
350 000 burgers erbij: waanzin
Door de massale regularisatie komen er straks 350 000 mensen bij in dit land. Minstens één op drie zal jarenlang een leefloon of een uitkering krijgen. Beseft Vlaanderen wel wat zich hiermee op de hals haalt, tot meerdere eer en glorie van Joëlle Milquet en Laurette Onkelinx? Dat zegt een topambtenaar van de Dienst Vreemdelingenzaken , die de dossiers beoordeelt. Wie in de praktijk staat weet; ”dit is waanzin”
bron HLN |
|
Citaat:
|
hehehe
Ik denk dat de poster van de thread "doek af of buiten" beter zijn titel mag veranderen in "doek aan of buiten" :twisted::twisted: Ik wist dat belgen als volk een doodswens hadden, maar dit slaat werkelijk alles :lol: . Ik heb ook gehoord dat het voornamelijk turken zouden zijn die op de regularisaties afkomen... das nie echt wat ik hoopte, maar uiteindelijk zijn ze toch van de goeie kant hé :-) |
Citaat:
:cheer::cheer:hogere kwaliteit van de pitta's :cheer::cheer: :cheer::cheer:lekkere smeuige looksaus :cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
(persoonlijk denk ik niet dat het echt vlees is, maar goed) |
Citaat:
|
350000 ofwa!??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Hopelijk vestigen ze zich allemaal in Antwerpen. :D
|
Citaat:
Of dacht hij dat beleidsmakers zelf de buren worden van de zoveelste mens die levend van een uitkering waarbij het jaren duurt voor communicatie mogelijk is? Sommigen zullen kun kansen benutten om iets van hun bestaan te maken maar bij de meesten is het overbrengen van minderjarige kinderen, partner, opsturen van geld naar famillie hoofdzorg, pas daarna komt opleiding, scholing, inburgering, taal en werk! Wat kraam je eigenlijk toch allemaal uit, haat je deze samenleving zo erg? |
Citaat:
Dat is voor die persoon een kwestie van eigen volk eerst. Zij mogen dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige probleem in Atwerpen zijn Islamofoben a la Alice... Die de toestand verzieken en samenleven oinmogelijk maken... Van mij mogen er nog meer komen, hoe meer zielen hoe meer ..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be