Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Waarom politiek-correcten bepaalde topics boycotten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128564)

vandaele 18 september 2009 11:45

Waarom politiek-correcten bepaalde topics boycotten?

Ik merk dat, als er een topic geopend wordt over iets dat niet past in het perfecte ideaalbeeld van de multiculturele samenleving, dat er direct mensen op die topics afkomen om over iets anders te beginnen. Men probeert de aandacht af te leiden van de werkelijke discussie.
Anderen proberen dergelijke topic te laten sluiten, wegens zgn. dubbeltopic. Ook al leg ik drie keer uit waarom een topic geen dubbeltopic is...

Bewijst dit niet dat deze politiek-correcten inzien dat hun ideaalbeeld een utopie is? En vooral dat ze dat niet kunnen toegeven?

Vette Pois(s)on 18 september 2009 11:46

Ssssst
Geen problemen, alles goed.

abou Anis 18 september 2009 13:01

Topic bestaat al.

Erwinvds 18 september 2009 13:02

Vrijheid van meningsuiting is voor een poco niet ieders vrijheid van meningsuiting.
Enkel als het uit hun mond komt (nou ja, klavier hier op het forum) is het heilig.
Je kunt het zo'n beetje vergelijken met "en mijne pa is polies, nem"
Verwacht dan ook geen inhoudelijke weerleggingen van een mening die haaks op de hunne staat of zou kunnen leiden tot iets die ze niet meer kunnen weerleggen. Hence de persoonlijke aanvallen, afleidingen en niet te vergeten "MOD, ze zeggen dat"
Er zitten hier een paar die er hun dagtaak van maken. Zielig eigenlijk.

abou Anis 18 september 2009 13:03

Staat deze topic wel in het juiste subforum?

Flanelcondoom 18 september 2009 13:04

Waarom zagen bepaalde christenen zo?

Raf 18 september 2009 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4341630)
Topic bestaat al.

:lol:

abou Anis 18 september 2009 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4341637)

Hoe zagen die dan? En zien ze nog zo? Of zien ze nu anders?

Jazeker 18 september 2009 13:09

Ik heb een mening over vrijheidsuiting. Geldt dat ook?

abou Anis 18 september 2009 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4341640)
:lol:

Je vindt het toch niet erg? Maar je bleef zo lang weg ;)

schwungman 18 september 2009 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4341467)
Ik merk dat, als er een topic geopend wordt over iets dat niet past in het perfecte ideaalbeeld van de multiculturele samenleving, dat er direct mensen op die topics afkomen om over iets anders te beginnen. Men probeert de aandacht af te leiden van de werkelijke discussie.
Anderen proberen dergelijke topic te laten sluiten, wegens zgn. dubbeltopic. Ook al leg ik drie keer uit waarom een topic geen dubbeltopic is...

Bewijst dit niet dat deze politiek-correcten inzien dat hun ideaalbeeld een utopie is? En vooral dat ze dat niet kunnen toegeven?

Zoals deze draad aantoont is een goed debat hier niet meer mogelijk. Niemand modereert, het zij zo.

Raf 18 september 2009 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4341653)
Je vindt het toch niet erg? Maar je bleef zo lang weg ;)

Ik was uitgebreid aan het lunchen. :-D

Raf 18 september 2009 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4341652)
Ik heb een mening over vrijheidsuiting. Geldt dat ook?

Dat hangt er van af wat die mening precies inhoudt... :-P

abou Anis 18 september 2009 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schwungman (Bericht 4341672)
Zoals deze draad aantoont is een goed debat hier niet meer mogelijk. Niemand modereert, het zij zo.

Inderdaad, gelukkig zijn er forummers zoals Raf die ons er geregeld aan herinneren dat er een forumreglement is en die hun best doen iedereen aan te moedigen dat ook na te leven.

Boemshakalakaboemshakalak voor Raf!

Raf 18 september 2009 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4341686)
Inderdaad, gelukkig zijn er forummers zoals Raf die ons er geregeld aan herinneren dat er een forumreglement is en die hun best doen iedereen aan te moedigen dat ook na te leven.

Boemshakalakaboemshakalak voor Raf!

Inderdaad. IEMAND moet die mensen van de moderatie toch een beetje bijstaan. Die zien op den duur immers door de bomen het bos niet meer... Uit de goedheid van mijn hart offer ik mijn tijd en energie op om hen bij hun zware taak bij te staan. :-D

vandaele 18 september 2009 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4341697)
Inderdaad. IEMAND moet die mensen van de moderatie toch een beetje bijstaan. Die zien op den duur immers door de bomen het bos niet meer... Uit de goedheid van mijn hart offer ik mijn tijd en energie op om hen bij hun zware taak bij te staan. :-D

Je bent kleinzerig, de naam van 'discussiepartner' niet eens waard, want je trekt alle discussies die je wat moeilijk liggen in het belachelijke of op een zijspoor.

schwungman 18 september 2009 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4341697)

Alleszins is er geen betere manier om aan te tonen dat er met sommige mensen niet te praten valt. Ik steek er mijn tijd dan ook niet meer in.

/Quid

Flanelcondoom 18 september 2009 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4341650)
Hoe zagen die dan? En zien ze nog zo? Of zien ze nu anders?

Tegenwoordige tijd.

vandaele 18 september 2009 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4341637)

Rus , je denkt ook slimmer te zijn dan je bent hé?

abou Anis 18 september 2009 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4341773)
Tegenwoordige tijd.

thanks for killing it :cry:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be