Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   vanaf heden: banjo is verboden wapen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128565)

vandaele 18 september 2009 11:54

vanaf heden: banjo is verboden wapen!

muzikaal moordwapen

Gelukkig valt 12 jaar nog mee. Efkes doorbijten, kerel.

Jazeker 18 september 2009 11:55

:?

vandaele 18 september 2009 11:57

Ferdinand Ambach: hebben wij hier geen muzikant rondlopen die ook Ambach heet? Verwanten?

cookie monster 18 september 2009 12:08

Toch effe GEHEEL OFF-TOPIC:
Idiote ingeving :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=J8sj8...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=PunrVALf6Ow

Nu serieus:

Ik keur moord NOOIT goed , danben gek !!!!
Hoe steek de nekvan mandoline in iemand keelgat ????

bgf324 18 september 2009 12:13

Bewijst nogmaals dat de oostblokkers een maatschappelijke handicap hebben. Bende achterlijke nazi's.

Uh-Huh 18 september 2009 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4341489)
muzikaal moordwapen

Vwalla.

Eind goed, al goed.

vandaele 18 september 2009 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4341512)
Bewijst nogmaals dat de oostblokkers een maatschappelijke handicap hebben. Bende achterlijke nazi's.

Ahum, ten tijde van de nazi's bestond het oostblok niet? De mensen die woonden in wat later het oostlok werd, hebben serieus afgezien.

Jazeker 18 september 2009 12:33

Hier al eerder gevraagd, maar je moet toch serieus into pijpen zijn als ze een hals van een banjo door je strot krijgen. :|

abou Anis 18 september 2009 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4341554)
Ahum, ten tijde van de nazi's bestond het oostblok niet? De mensen die woonden in wat later het oostlok werd, hebben serieus afgezien.

Gelukkig werden ze in 1945 bevrijd.

Jazeker 18 september 2009 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4341615)
Gelukkig werden ze in 1945 bevrijd.

:? Ik weet niet wat je vanmiddag hebt gegeten maar ik zou de getuigenissen uit Oost-Duitsland op het einde en na WOII nog eens herlezen. Bevrijding zou ik dat niet noemen.

IronChef 18 september 2009 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4341512)

Ik snap jou niet.

Je kan er niet tegen wanneer er een slecht woord valt over homo's maar je bent de eerste om te komen veralgemenen en om vooroordelen en ronduit racistisch gezwets neer te pennen over andere bevolkingsgroepen.

vandaele 18 september 2009 13:41

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4341635)
:? Ik weet niet wat je vanmiddag hebt gegeten maar ik zou de getuigenissen uit Oost-Duitsland op het einde en na WOII nog eens herlezen. Bevrijding zou ik dat niet noemen.

Dan ken je je geschiedenis niet goed. Vanaf 45 tot aan de val van de Muur kon je in het oostblok alleen maar lachende en juichende gezichten zien.
Hier zie je ze meedansen op het optreden van Herman Van Veen in Moskou n.a.v. de opening van Mc Donalds: "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk..."

bgf324 18 september 2009 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4341651)
Ik snap jou niet.

Je kan er niet tegen wanneer er een slecht woord valt over homo's maar je bent de eerste om te komen veralgemenen en om vooroordelen en ronduit racistisch gezwets neer te pennen over andere bevolkingsgroepen.

Dus omdat ik homo ben hoor ik automatisch een linkse pacifist te zijn die in harmonie samenleeft met oostblokkers, negers, moslims en joden?

Het zijn meestal ook die bevolkingsgroepen die redelijk homofoob zijn. Het is algemeen geweten dat de oostbloklanden niet echt homo-minded zijn. Net zoals Iran en andere moslimbolwerken. Voeg daar nog eens de homohatende hip-hoppers en Joden toe, en voila.
Van zodra dat in al die landen homo's gelijke rechten krijgen zal ik niet meer met scherp schieten.

Flanelcondoom 18 september 2009 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4342145)
Dus omdat ik homo ben hoor ik automatisch een linkse pacifist te zijn die in harmonie samenleeft met oostblokkers, negers, moslims en joden?

Het zijn meestal ook die bevolkingsgroepen die redelijk homofoob zijn. Het is algemeen geweten dat de oostbloklanden niet echt homo-minded zijn. Net zoals Iran en andere moslimbolwerken. Voeg daar nog eens de homohatende hip-hoppers en Joden toe, en voila.
Van zodra dat in al die landen homo's gelijke rechten krijgen zal ik niet meer met scherp schieten.

Jij woont in Merelbeke, he? Ik zit op kot in Gent. Ik stel voor dat wij daar eens afspreken. Het zou wel wijzelijk zijn dat jij je bear-vrienden meebrengt. ;-)

bgf324 18 september 2009 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4342184)
Jij woont in Merelbeke, he? Ik zit op kot in Gent. Ik stel voor dat wij daar eens afspreken. Het zou wel wijzelijk zijn dat jij je bear-vrienden meebrengt. ;-)

Bears zijn akelig :evil:

Flanelcondoom 18 september 2009 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4342200)
Bears zijn akelig :evil:

Ik ook.

Andro 18 september 2009 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4341489)
muzikaal moordwapen

Doei! En tot de volgende nick.

IronChef 18 september 2009 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4342145)

Nee, dan zou je beter moeten weten dan exact hetzelfde te doen als de mensen waar je een probleem mee hebt.

Het is niet omdat Verwegistan in het algemeen minder tolerant is dat elke Verwegistaniër een vuile nazihomofoob is.
Dat noemen we logica, jochie.

Als je niet stopt met die onzin ben je gewoon een hypocriet.

Flanelcondoom 18 september 2009 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4342267)
Nee, dan zou je beter moeten weten dan exact hetzelfde te doen als de mensen waar je een probleem mee hebt.

Het is niet omdat Verwegistan in het algemeen minder tolerant is dat elke Verwegistaniër een vuile nazihomofoob is.
Dat noemen we logica, jochie.

Als je niet stopt met die onzin ben je gewoon een hypocriet.

Ik wil hem eens gaan, euh, bepotelen.:twisted:

Derk de Tweede 18 september 2009 17:39

http://www.youtube.com/watch?v=1tqxzWdKKu8

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be