Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   zeezieke muis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128598)

Mitgard 18 september 2009 19:22

zeezieke muis

het lijkt wel alsof mijn muis zeeziek is geworden onder windows vista.
tenminste als ik het vergelijk met windows XP.
onder XP reageerde mijn muis veel scherper op de kleinste beweging. de cursor ging vlot en vastberaden naar eender welke locatie op het scherm.
onder windows vista mag ik al blij zijn dat ik van de eerste keer 'raak' klik op een stomme bestandsmap.
de cursor lijkt haast af te schuiven van de plek waar je 'm wil hebben.
de muis heeft écht aan nauwkeurigheid en stabiliteit verloren.
zijn er nog mensen die dit ervaren hebben?
verklaring?

lomeanor 18 september 2009 19:45

Nooit problemen mee gehad

Raf 18 september 2009 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4342449)
het lijkt wel alsof mijn muis zeeziek is geworden onder windows vista.
tenminste als ik het vergelijk met windows XP.
onder XP reageerde mijn muis veel scherper op de kleinste beweging. de cursor ging vlot en vastberaden naar eender welke locatie op het scherm.
onder windows vista mag ik al blij zijn dat ik van de eerste keer 'raak' klik op een stomme bestandsmap.
de cursor lijkt haast af te schuiven van de plek waar je 'm wil hebben.
de muis heeft écht aan nauwkeurigheid en stabiliteit verloren.
zijn er nog mensen die dit ervaren hebben?
verklaring?

Gooi die vista-rotzooi met gezwinde spoed in de prullenbak en keer terug naar XP. Of beter nog: gooi alles van Microsoft van je systeem en schakel over op Linux, bijvoorbeeld Ubuntu. Die kan je gratis van het net plukken.

Mitgard 18 september 2009 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4342504)
Gooi die vista-rotzooi met gezwinde spoed in de prullenbak en keer terug naar XP.

zo van die stoten proberen uit te halen maakt het bij mij meestal alleen maar erger.

Raf 18 september 2009 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4342517)
zo van die stoten proberen uit te halen maakt het bij mij meestal alleen maar erger.

Veel kan je daar niet mee misdoen hoor. Je installeert gewoon alles vanaf nul. Wel even je bestanden bèkuppen natuurlijk...

netslet 18 september 2009 21:10

Start -> Configuratiescherm -> Opties voor de aanwijzer (tab openen) -> Wat prutsen met de instelling snelheid voor de aanwijzer en desgewenst precisie van de aanwijzer verbeteren aanvinken.

Raf 18 september 2009 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4342641)
Start -> Configuratiescherm -> Opties voor de aanwijzer (tab openen) -> Wat prutsen met de instelling snelheid voor de aanwijzer en desgewenst precisie van de aanwijzer verbeteren aanvinken.

Aan die rotzooi van microsoft kan je blijven prutsen tot je een ons weegt. Het haalt niets uit. Het blijft rommel.

Geert C 18 september 2009 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4342531)
Veel kan je daar niet mee misdoen hoor. Je installeert gewoon alles vanaf nul. Wel even je bestanden bèkuppen natuurlijk...

Miljaarde! 8O

Jazeker 19 september 2009 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4342531)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4342688)
Miljaarde! 8O

Nu dwing je me echt om Raf even te verdedigen. Om het Mitgard makkelijk te maken probeert hij het tenminste om het even in het Limburgs te zeggen. Niet mooi dat je dan Lambik komt quoten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be