![]() |
De "smoel" van SPa
De SPa-voorzitster Gennez
heeft zelf een behoorlijk smoeltje mee. Maar voor haar partij moet er veel schmink bij want die wordt centerfold in Knack en Ché. ![]() Kameraden ! We moeten een smoel hebben ! |
Citaat:
We moeten de Hollanders uitdrukkelijker duidelijk maken dat we onze buik vol hebben van hun vertragingsmanoevre's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Smoelen genoeg nochtans bij de Sosissen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Caroline Gennez, allez, allez, met zo'n kamelenkop, hebt ge toch uw smoeleke mee? |
2 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 55763 Bijlage 55765 ... |
Citaat:
![]() Imam Taouil kunnen ze nog adopteren binnen de SP.a, sectie Relnichten. ![]() |
![]() |
:rofl: Welcome back
|
mooie woordkeuze hebben ze wel bij de SP.A., ik dacht dat ze toch wel smoelen genoeg hebben, zoals hier te zien is, had ze zo nog niet goed bekeken.en als je daarbij haar uitspraken over de Rand en zo naleest, wat een onnozel wicht,
geen partij voor mij die SP.A. |
SP.a heeft definitief afgedaan. Die dat nu nog niet inziet......
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 55789 Let ook op de zwarte botten! Herman de Croo moest het weten. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::thumbsup: |
Citaat:
http://physiognomyinfo.com/2008/09/lips.html Zoals alle wonderbaarlijke dingen van china kome, zoook het 'gezichtslezen' Dikke lippen betekent: Sexual desire, pureness and laziness for woman If lower lip is bigger than the other : Sexual desire and gluttony. |
De Freddy van Sint-Niklaas. Dat ik die vergeten was! Een smoel om van te smullen.
|
Citaat:
In feite wel een lekker lijf dat die caroline heeft, wel jammer van die lelijke paardesmoel. :-( |
Citaat:
Maar wat die qua plat Belgicisme in de ergste vorm op z'n kerkstok heeft... is nog 99 keer erger! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be