![]() |
Waarom wordt racisme op dit forum getolereerd ?
Waarom wordt racisme op dit forum getolereerd ? Zoals bijvoorbeeld:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is inderdaad niet het onverholen racisme het probleem, maar het aanvaarden van racisme, het goed praten, de excuses, de dikke huid die men kweekt het probleem. Het jaar na jaar verleggen van de drempel; die wat we accepteren markeert. Die drempel dreigt boven uw hoofd te komen liggen, beste Hertog van Gelre. 10 jaar geleden lag die nog ter hoogte van uw dikke teen. |
Is die quote je onderschrift want daar zie ik dus geen racisme. Mogen moslims/islam nog bekritiseerd worden of wordt dat het nieuwe taboe?
|
Vrijheid van meningsuiting misschien? Alhoewel, hier zijn ook grenzen, laten we zeggen selectieve vrijheid van meningsuiting.
|
Citaat:
Kodo Kodo had het niet over intelligentie mogen hebben maar over het gemiddelde niveau van de moslimleerling. In Nederland kennen wij sinds een behoorlijk aantal jaren onderwijsinstellingen met een islamitische achtergrond, zoals wij openbare, katholieke, protestant-christelijke, gereformeerde e.d. scholen hebben. Het probleem is natuurlijk niet het geloof maar de allochtone achtergrond van de gemiddelde moslimleerling, waardoor deze in ieder geval al een achterstand op taalgebied heeft. Verder behoren de ouders vaak niet tot de hoogopgeleidden, wat de achterstand nog eens versterkt. In onze moslimscholen is het niveau beduidend lager dan in onze andere scholen. Dat is een probleem. Een niet te verwaarlozen bijkomend probleem is dat deze scholen vaak ontaarden in zogenaamde 'zwarte scholen', de pest voor integratie en samenleven. Het ontstaan van zwarte en witte scholen moet m.i. zoveel mogelijk worden tegengegaan. Gelukkig wordt in Nederland nu extra aandacht aan het probleem gegeven door allochtone leerlingen zo jong mogelijk extra taalonderwijs te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
De poster meent echt niet dat moslims minder intelligent zouden zijn dan anderen, of ik moet me sterk vergissen. |
Citaat:
Ook het gebruik van het woord "mohammedanen" is zo een indicatie van de ideologische achtergrond van een persoon... |
Citaat:
|
oeioei, een mens zou bang worden :|
Racisme kan hier blijkbaar maar van één kant komen :| |
Hopla, nog een forummer die een Luca Badoerke doet. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Luca_Badoer |
Citaat:
Op dit forum is het eerder de bon ton om het leger in te zetten om massaal moslims te vermoorden. |
Het forumreglement verbiedt nergens "lage haataanvallen". Deze komen dan ook spijtig genoeg hier geregeld voor, tegen allerlei groepen (moslims, joden, homo's, ...).
Het forumreglement verbiedt wel "aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc". De voorstellen tot deportatie van mensen die tot de "verkeerde" groepen behoren die hier soms verschijnen zijn dus in principe verboden, maar worden kennelijk getolereerd. |
Citaat:
Dus ben ik hier terug :-P |
Citaat:
|
:oops:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be