![]() |
Einde van de pixarmania
Een kundige drukker uit Turnhout
sloot met Delhaize een deal van goud. Zijn pixar was raak en boostte zijn zaak. Mijn kleinzoon zoekt nog een astronaut. ![]() Meester, hij heeft mijne pixar gepikt ! |
Ik begrijp niet goed wat nu uiteindelijk de bedoeling is: het pixar-fenomeen in vraag stellen of een zoektocht naar een ontbrekende kaart.
De bedenking is dat je tijdens de periode 15/06 - 15/09, zelfs al ontvang je bij je aankopen in Delhaize nooit een kaart die je al bezit, al heel wat moet consumeren om de volledige collectie te kunnen bemachtigen. Zelfs een filosoof als Descartes, die zijn theorie op wiskundige wetmatigheidheid fundeerde, zou deze bedenking maken. |
Citaat:
|
Pixar heeft kinderen leren bedelen. Dikwijls kindjes met een kartonnen doos aan de uitgang zien staan.
|
Je pixar, donc je suis.
|
Amai er is hier weer een spirituele séance bezig van de niet zo spirituele gulagfans.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn drie kinderen zijn nooit geïnteresseerd geweest in die pixar-hetze. Ben ik te streng ?
|
Citaat:
trouwens mensen die dingen "verzamelen" daar is toch iets grondig mis mee |
Citaat:
Ja, in het zuiden is het beter ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het grappige van de zaak is dat er zelfs wisselbeurzen zijn geweest waarbij de ouders precies meer geinteresseerd waren in de kaarten dan hun peuters zelf.
En de grootste klucht is dat je je ontbrekende kaartjes sinds deze week simpelweg kan bestellen voor 40 cent per kaart... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be