Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Einde van de pixarmania (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128689)

Descartes Jr 21 september 2009 11:45

Einde van de pixarmania

Een kundige drukker uit Turnhout
sloot met Delhaize een deal van goud.
Zijn pixar was raak
en boostte zijn zaak.
Mijn kleinzoon zoekt nog een astronaut.

Meester, hij heeft mijne pixar gepikt !

Rudy 21 september 2009 13:14

Ik begrijp niet goed wat nu uiteindelijk de bedoeling is: het pixar-fenomeen in vraag stellen of een zoektocht naar een ontbrekende kaart.

De bedenking is dat je tijdens de periode 15/06 - 15/09, zelfs al ontvang je bij je aankopen in Delhaize nooit een kaart die je al bezit, al heel wat moet consumeren om de volledige collectie te kunnen bemachtigen.

Zelfs een filosoof als Descartes, die zijn theorie op wiskundige wetmatigheidheid fundeerde, zou deze bedenking maken.

Descartes Jr 21 september 2009 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4346944)
Ik begrijp niet goed wat nu uiteindelijk de bedoeling is: het pixar-fenomeen in vraag stellen of een zoektocht naar een ontbrekende kaart....

Zelfs een filosoof als Descartes, die zijn theorie op wiskundige wetmatigheidheid fundeerde, zou deze bedenking maken.

Descartes laat de mensen denken ... en zodoende best�*�*n ze ook ;-)

Scherven A. Mok 21 september 2009 17:07

Pixar heeft kinderen leren bedelen. Dikwijls kindjes met een kartonnen doos aan de uitgang zien staan.

Rudy 22 september 2009 08:40

Je pixar, donc je suis.

hotschizodiscocop 22 september 2009 09:09

Amai er is hier weer een spirituele séance bezig van de niet zo spirituele gulagfans.

smokey 22 september 2009 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4347342)
Pixar heeft kinderen leren bedelen. Dikwijls kindjes met een kartonnen doos aan de uitgang zien staan.

men moet vroeg beginnen met de indoctrinatie "consumeren en consumeren en nog een consumeren"

hotschizodiscocop 22 september 2009 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smokey (Bericht 4348277)
men moet vroeg beginnen met de indoctrinatie "consumeren en consumeren en nog een consumeren"

Jezus, Le monde diplomatique is neergestreken in al haar bolsjevikglorie. :twisted:

Descartes Jr 22 september 2009 11:27

Citaat:

het alternatief ? niks consumeren en alles afgeven aan de staat ...

the_dude 22 september 2009 12:14

Citaat:

idd, het willen van onbelangrijke zaken is zeer belangrijk voor de schapen in onze economie.

smokey 22 september 2009 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4348452)
het alternatief ? niks consumeren en alles afgeven aan de staat ...

nee hoor, verstandig beleggen en aan mijn 50-55 de boel hier achter laten, chillen in het zuiden

Rudy 22 september 2009 13:17

Mijn drie kinderen zijn nooit geïnteresseerd geweest in die pixar-hetze. Ben ik te streng ?

smokey 22 september 2009 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4348644)
Mijn drie kinderen zijn nooit geïnteresseerd geweest in die pixar-hetze. Ben ik te streng ?

nee, helemaal niet

trouwens mensen die dingen "verzamelen" daar is toch iets grondig mis mee

Descartes Jr 22 september 2009 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smokey (Bericht 4348569)
nee hoor, verstandig beleggen en aan mijn 50-55 de boel hier achter laten, chillen in het zuiden

en dan hele dagen op het gezicht van Berlusconi kijken ? Of zonder drinkwater zitten in midden-Spanje ? Of misschien dagelijks lires gaan wisselen tegen pikante kruiden in Ankara ?

Ja, in het zuiden is het beter ...

smokey 22 september 2009 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4348731)
en dan hele dagen op het gezicht van Berlusconi kijken ? Of zonder drinkwater zitten in midden-Spanje ? Of misschien dagelijks lires gaan wisselen tegen pikante kruiden in Ankara ?

Ja, in het zuiden is het beter ...

ik denk eerder aan zuid amerika eigenlijk

Descartes Jr 22 september 2009 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smokey (Bericht 4348765)
ik denk eerder aan zuid amerika eigenlijk

ha, nu snap ik waarom ge die centen nodig hebt ... :roll:

Goldband 23 september 2009 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4346944)
De bedenking is dat je tijdens de periode 15/06 - 15/09, zelfs al ontvang je bij je aankopen in Delhaize nooit een kaart die je al bezit, al heel wat moet consumeren om de volledige collectie te kunnen bemachtigen. Zelfs een filosoof als Descartes, die zijn theorie op wiskundige wetmatigheidheid fundeerde, zou deze bedenking maken.

:lol:

fox 23 september 2009 09:42

Het grappige van de zaak is dat er zelfs wisselbeurzen zijn geweest waarbij de ouders precies meer geinteresseerd waren in de kaarten dan hun peuters zelf.

En de grootste klucht is dat je je ontbrekende kaartjes sinds deze week simpelweg kan bestellen voor 40 cent per kaart...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be