Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   LSP en campagne voeren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12869)

Jörgen Noens 27 april 2004 14:55

Beste Geert,
(of een andere LSP'er)

wat zijn jullie richtlijnen betreft campagne voeren?

Mogen de plakploegen van de LSP om het even op welk uur van de dag/nacht plakken?

Mvg,

Jörgen Noens

GC 27 april 2004 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Beste Geert,
(of een andere LSP'er)

Mogen de plakploegen van de LSP om het even op welk uur van de dag/nacht plakken?

Mvg,

Jörgen Noens

:lol: :lol:

Uw partijgenoten in Meise beschuldigen een kameraad van ons ervan om na 22u geplakt te hebben. Dat bedoel je toch hé?

Neen, er zijn richtlijnen binnen de partij om de wettelijke regels na te leven. Die loze beschuldiging uit Meise was trouwens dikke zever. Ik sprak er vlak na met de betrokkene en dat was zeker voor 22u!

En nog iets: je mag je troepen wel zeggen om het stil te leggen om tegen alle LSP'ers te roepen dat ze bij "de bende van geert cool" zitten. Dat is dikke zever, wij zijn een partij met veel leidinggevende kameraden.

jan hyoens 27 april 2004 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

Beste Geert,
(of een andere LSP'er)

Mvg,

Jörgen Noens

Uw partijgenoten in Meise beschuldigen een kameraad van ons ervan om na 22u geplakt te hebben. Dat bedoel je toch hé?

Neen, er zijn richtlijnen binnen de partij om de wettelijke regels na te leven. Die loze beschuldiging uit Meise was trouwens dikke zever. Ik sprak er vlak na met de betrokkene en dat was zeker voor 22u!

En nog iets: je mag je troepen wel zeggen om het stil te leggen om tegen alle LSP'ers te roepen dat ze bij "de bende van geert cool" zitten. Dat is dikke zever, wij zijn een partij met veel leidinggevende kameraden.

En hoe wisten die dat het voor 22u was? Bezitten zij een horloge? Bezit is diefstal kameraad! Hebben zij naar de kerktoren gekeken? Medewerking aan het klerikaal obsurantisme! Ik zou alvast discipliniare maatregelen nemen! politiek commissaris coolov!

Jörgen Noens 27 april 2004 15:33

Citaat:

Citaat:

Beste Geert,
(of een andere LSP'er)

Mvg,

Jörgen Noens

Beste Geert,

ik stelde gewoon een vraag.

Mvg,

Jörgen Noens

Spelev 27 april 2004 15:39

Wie weet wou hij gewoon helpen. :lol:

KingHagar 27 april 2004 16:01

Beste Jurgen,

IN DE POEP

Met Vriendelijke en Oprechte groeten,

Jan

PS: Ik heb vorig jaar blokkers zien plakken op de borden in Sint-Niklaas, en in Sint-Niklaas is dat verboden per politiebevel. Wat zijn de richtlijnen binnen jullie partij :roll:

Jörgen Noens 27 april 2004 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar
Beste Jurgen,

IN DE POEP

Met Vriendelijke en Oprechte groeten,

Jan

PS: Ik heb vorig jaar blokkers zien plakken op de borden in Sint-Niklaas, en in Sint-Niklaas is dat verboden per politiebevel. Wat zijn de richtlijnen binnen jullie partij :roll:

Beste Jan,

eerst en vooral, het is Jörgen en niet Jurgen!

De richtlijnen zijn duidelijk. Je houden aan de wet!

Mvg,

Jörgen Noens

TB 27 april 2004 18:04

de bende van Geert Cool? :lol:

Ik heb met Geert nog nooit in levende lijve een gesprek gehad.

Jean Suys 27 april 2004 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tim-1e Roeselaars LSP lid

ik wel

geloof me

je mist niets

zo'n gezever dat diene verkoopt

en hij gelooft het zelf ook nog

pfff

:lol:

Patriot! 27 april 2004 18:06

Citaat:

Citaat:

Beste Geert,
(of een andere LSP'er)

Mvg,

Jörgen Noens

...maar het streelde wel je ego? :wink:

Jean Suys 27 april 2004 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

...maar het streelde wel je ego? :wink:

GC 27 april 2004 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys
Citaat:

ik wel

Tiens, ik dacht niet al ooit met u enig woord gewisseld te hebben. Wellicht verwar je met iemand anders.

GC 27 april 2004 22:33

By the way, Jörgen, als je toch zo geïnteresseerd bent in die feiten. Er is door 1 LSP'er een affiche opgehangen op een officieel bord en dat voor 22u, op een ogenblik dat mocht geplakt worden. Wat die plakploeg van het Blok daarvan maakt, ontgaat mij totaal.

Als je vriendjes daar nog zo'n klacht bij de politie lanceren gebaseerd op leugens, ben ik ervoor om een klacht in te dienen wegens stalking van onze kameraden.

KingHagar 27 april 2004 22:58

Ik ook. Een klacht tegen de bende van JURGEN 8)

TB 28 april 2004 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys
Citaat:

ik wel

geloof me

je mist niets

zo'n gezever dat diene verkoopt

en hij gelooft het zelf ook nog

pfff

Aan je post te lezen lijkt een gesprek met hem toch nog boeiender dan één met u.

Guderian 28 april 2004 17:31

Citaat:

Dat is dikke zever, wij zijn een partij met veel leidinggevende kameraden.

Veel? :lol: :lol: :lol: Een "partijtje" met de reuzemassa van zegge en schrijve 250 leden... :lol: Uw "leidinggevende kameraden" zijn dus in feite de generals van het Mexicaans legertje genaamd LSP! :lol:

KingHagar 28 april 2004 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Dat is dikke zever, wij zijn een partij met veel leidinggevende kameraden.

Veel? :lol: :lol: :lol: Een "partijtje" met de reuzemassa van zegge en schrijve 250 leden... :lol: Uw "leidinggevende kameraden" zijn dus in feite de generals van het Mexicaans legertje genaamd LSP! :lol:

Van de 250 leden hebben er gemakkelijk meer als 100 een leidinggevende functie. 80% van ons ledenaantal is actief in de werking, waardoor de partij gedragen wordt door de leden. Dat noem ik pas betrokkenheid van de basis, integenstelling tot alle andere partijen, PvdA incluis.

Patriot! 28 april 2004 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar
Citaat:

Van de 250 leden hebben er gemakkelijk meer als 100 een leidinggevende functie. 80% van ons ledenaantal is actief in de werking, waardoor de partij gedragen wordt door de leden. Dat noem ik pas betrokkenheid van de basis, integenstelling tot alle andere partijen, PvdA incluis.

Mooi :!: En inderdaad, de LSP'ers komen zeer gedreven over.

Guderian 28 april 2004 19:29

Citaat:

Juist, ze vertegenwoordigen dan ook enkel zichzelf maar hebben geen achterban.

Patriot! 28 april 2004 19:31

Citaat:

Citaat:

Juist, ze vertegenwoordigen dan ook enkel zichzelf maar hebben geen achterban.

Da's ook waar.Ik vraag me altijd af hoe dat komt. Die mensen zie je nu overal, grote betogingen, heeel actief allemaal, en stemmen: drie keer niks.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be