![]() |
KVHV-Antwerpen: Openingsdebat (01/10)
![]() |
Het begin van het studentenjaar staat voor de deur en zie, die studentenclubs voelen zich weer geroepen met allerhande "debatjes" te zwaaien! Alsof iedereen die losers nog niet kent en de afgezaagde praat die ze voortbrengen. Ze zeggen tenandere allemaal hetzelfde, enkel met wat accentverschillen tussen.......... Zo lang men die sukkels van VLD, CD&V, VB,... een podium blijft bieden, maakt men reclame voor hun onzin, hun bedrog en hun zakkenvullerij. Het toont eigenlijk aan wat voor snobmentaliteit er nu heerst bij de gemiddelde student die z'n luxekot wil en zo snel mogelijk het grote geld wil gaan verdienen.
Breek godverdomme toch eens de kasseistenen weer uit als jongeren in plaats van braafjes naar die losers te gaan luisteren of ze nog een extra podium te bieden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...alleen is het wel ironisch dat er dan in zijn handtekening een oproep staat om lid te worden van het ABVV |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kasseistenen vind je alleen nog in beschermde dorpsgezichten. Waarom is het weer het cultureel patrimonium dat er aan moet geloven ?
|
Een openingsdebat moet in de eerste plaats volk lokken. In de loop van het jaar komt partijpolitiek doorgaans niet meer aan bod.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het zelf niet eens met Linkola maar zijn gedachten zijn ontzettend interessant op zich. Zelfs jij zou moeten toegeven dat hij interessanter is dan liberale licenciaatjes rechten in stropdas en partijkaart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is geen observatie; maar gewoon de strategie uitleggen.
|
Citaat:
Maar als men ziet dat NSV! na anderhalf jaar nog steeds een banier met een typo niet heeft vervangen lijkt het wel geloofwaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen zijn inderdaad niet echt op hun plaats in de academische wereld; anderen dan weer iets beter. Heb het dan wel over degene waar ik in zit. Ik kan niet spreken over de anderen. Maar dat zal zo wel zijn in alle studentenverenigingen, zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, bij ons zijn er inderdaad sommigen die niet echt academisch materiaal zijn. Dan zijn er een paar 'gewone', een paar 'betere', en een paar die wel veel verder kunnen geraken in de academische wereld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be