Zucht |
23 september 2009 16:26 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus
(Bericht 4350757)
"hé slager, heb je varkenspootjes?"
Een kratje bier voor de mens die daarmee naar de slager gaat.
Kunnen we het later nog op YouTube plaatsen.
|
Een flauwe mop is nog veel beter als ze heel lang is, nergens naartoe gaat en een onbegrijpelijke pointe heeft.
Een jager gaat het bos in met een klein geweertje. Midden in het bos richt hij, om te oefenen, op een klein takje van een boom en schiet het er rats af.
Plots voelt hij een tik op zijn schouder. Als hij zich omdraait ziet hij een enorme grizzly beer voor zich.
De beer zegt : "De boom die je beschadigd hebt is een heilige boom voor de beren. Voor die misdaad moet je gestraft worden. Daarom ga jij nu mijn penis afzuigen, anders word je vermorzeld."
De jager kan niet anders dan gehoorzamen. Naderhand is hij razend en zint op wraak. Hij gaat een groter geweer kopen en keert terug naar het bos waar hij een grote tak van de heilige boom afschiet.
Onmiddellijk is er weer een tik op de schouder en de reusachtige grizzly beveelt de jager weer om hem te pijpen, zoniet....
De jager is nu razend kwaad. Hij koopt een enorm geweer en keert terug naar het woud en schiet één van de dikste takken van de boom af.
Weerom wordt hij op de schouder getikt. Daar staat de grizzly en zegt : "Zeg, ben jij niet een beetje homo ?"
Deze mop werd mij in het Frans verteld (pointe was : "dis, tu n'est pas un peu homo sur les bords ?") en dat was zo onverwacht en "onmoppig" dat ik er hard om heb moeten lachen.
|