![]() |
Toekomst van Brussel en Wallonïe na de Vlaamse Onafhankelijkheidsverklaring
Na de Vlaamse Onafhankelijkheidsverklaring ... door (bijna) iedereen op dit forum verwacht ... Wat zullen Brussel en Wallonïe voor hun toekomst kiezen ?
|
wallonie naar Frankrijk.
Brussel: dat zal afhangen van de EU, de internationale gemeenschap, de Brusselse bevolking, ... |
wel? geen vlaanderen in de poll?
racist! |
Eh, ik mag niet stemmen voor mijn eigen enquête :-( !
|
Citaat:
Wie wil scheiden ? |
Shadowke, waarom mag ik niet stemmen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
en je moet niet denken dat ik zal posten in deze enquete aangezien enkel JOUW mogelijkheden erin staan terwijl er nog meer mogelijkheden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat de redenen waren een Waalse IP ! :lol: |
Citaat:
|
trouwens, wie zegt dat Vlaanderen de onafhankelijkheid zal uitroepen terwijl er nog twee andere mogelijkheden is:
- wallonie roept de onafhankelijkheid uit omdat ze hun zin niet meer krijgen in België (namelijk verfransing van Vlaanderen, meer geld, meer grondgebied, behoud 'solidariteit' (tranfers), ...) - België dooft uit omdat er geen federale regering meer kan worden gevormd mogelijkheid 2 is het meest reëele. |
Citaat:
In elk geval breng ik mijn stem in uw enquête niet uit. De mogelijkheden zijn dermate beperkt dat de logische en voor de hand liggende keuze, namelijk Brussel bij Vlaanderen/de Nederlanden, niet aanwezig is. |
Citaat:
|
Citaat:
Mischien mag hij jouw stem zijn ? ;-) |
Citaat:
100% voor een Groot Brussel, een Groot Luxemburg en een Prinsbisdom Luik ! Luikenaars, Brusselaars, Waals Brabanders en Luxemburgers zullen dit voorstel zeker aangenaam vinden ! Wat te doen met Namen en Henegouwen ? |
Citaat:
Veel beter dan een Wallo-Brux staat die volledig artificieel zou zijn ! Ik verwacht de antwoord van Henri1 ! Opmerking : wij zijn geen separatisten ! Liever Belgïe ! |
Citaat:
Welkom op dit gekke forum, trouwens ;-) |
Ik heb optie 2 gekozen. Dat is precies de volgorde waarin Vlaanderen die gebiedjes zal annexeren. 1 by 1.
Henegouwen en Namen mogen er ook bij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be