![]() |
Ontroerende dingen
Een tijdje geleden (ondertussen al twee jaar ofzo) kwam ik dit tegen:
Citaat:
Het raakte mij wel. Een arme Nigeriaanse jongen, die duidelijk pech had met zijn afkomst en dus onderwijs, en die droomde ervan om een deel uit te maken van de Nigeriaanse luchtmacht. Wellicht had de jongen weinig ervaring met het Internet, en vergiste hij zich, toen hij de Wiki over de luchtmacht in kwestie nam voor de officiele pagina van de NAF. Ik had toen een mailtje gestuurd naar de jongen, waarin ik in eenvoudig Engels had uitgelegd wat de officiele procedure was om toe te treden (die ik had overgenomen van de officiele site van de NAF). Jammer genoeg nooit een antwoord gehad. Ik hoop dat de jongen de kans heeft gehad. Heeft u ook iets ontroerend meegemaakt? Post het hier. |
Voor mijn huis is een egeltje dood gereden :cry:
|
http://www.youtube.com/watch?v=--Vaz9jW054
Speak, de Hongaarse rapper. Doorgestuurd via het net als een grap, als een meme, maar om een of andere reden moest ik niet lachen toen ik het zag. De man heeft een serieuze boodschap, en hij is volledig eerlijk in het overleveren ervan. |
Citaat:
I Go Chop Your Dollar |
Citaat:
En ik heb twee emailadressen, eentje voor officiele contacten en vrienden, tweede voor wedstrijdjes, onbekenden en fora. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een verhaal gehoord van een arm russisch manneke met gaten in zijn broek. hij woonde in een klein boerderijtje op de toendra. een kakkerlak was zijn beste vriend. die gaf hij zelfs een naam. 'flanelov' noemde hij die.
hij schreef het volgende: 'me very smart. me come to belgium and get diploma good money. than i go on belgium forum and show i am smarter than all belgiums and say all belgiums are stupid smallcitizens. i show them. i show them i so good'. het is zoals de duitsers reeds zeiden: ge kunt de rus wel uit de toendra halen, maar de toendra niet uit de rus. |
Citaat:
8O :evil: :snipersm:-->:drinking: bgf324 --> Dronkoers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Eerder treurig dan ontroerend, een cello die in Re Mineur speelt.
|
Forummers die besluiten de discussies verder te zetten per telex.
Zou ik wel ontroerend vinden. Denk ik. |
Wat ik alvast niet ontroerend vindt zijn mensen die verkeerde dingen doen en het dan op een laffe, zielige manier proberen te verstoppen. Geen medelijden met zulke personen.
Wie niets verkeerd doet, hoeft ook niets te verbergen. |
Ontroerend, speciaal voor condoom, indien niet tot de perfectie gebruikt: de geboorte van een kind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, schoon zeg. Je zou er zo een traan bij wegpinken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be