![]() |
Filip Dewinter maakt zich ernstige zorgen over zijn toekomst...
Na het lezen van "De sharia is al in Antwerpen, Taouil is de pooier van Allah" op http://www.gva.be/antwerpen/de-shari...=all#rcomments en wat er de voorbije maanden is gebeurd, kan ik niet anders oordelen dan dat Dewinter zich ernstig zorgen maakt over zijn toekomst. Het lijken allemaal wanhoopsdaden van deze man.
Stel dat zijn partij verder naar beneden zakt en hij er tenslotte uit moet? Wat kan hij zelf nog gaan doen? Ok, hij heeft heel veel geld verdient met het Vlaams Belang, maar dat gaat met zijn levensstijl ook snel opgeraken. Gewoon gaan werken kan voor hem niet, omdat hij dat ook nooit gedaan heeft. Sinds zijn studententijd heeft hij namelijk niets anders gedaan dan keet schoppen (eerst met zijn vuisten, dan met zijn mond). En geef nu toe, wie riskeert de toekomst van zijn zaak door deze man werk te geven? Er blijft hem dan maar één ding over, en dat is zelfmoord plegen. :cry: |
Triangel is back...ik heb de indruk dat die wiet dus echt niet goed is voor de mentale gezondheid...
|
Eerst beeld je jezelf zoiets in en èèn zin verder kan het al niet anders...
|
Citaat:
|
Nickb heeft gelijk : Dewinter weet uit ervaring dat nultolerantie werkt, daarom is hij in A'pen gaan wonen.
Maar verder deel ik dat pessimisme niet : hij kan toch nog altijd als portier aan de slag ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FDW heeft groot gelijk zoals steeds.
Men waarschuwt,men wil niet luisteren,men doet er niks aan,men zal dan wel nog de gevolgen nadien van inzien en dan is het al veel te laat. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Of hijwordt filmregisseur/producent van candid camera 8-) |
Dewinter en het VB hebben toch al wel wat onrechtstreeks via andere kanalen maatschappelijk kunnen bewerkstelligen. Twintig of tien jaar geleden hadden enkel VB'ers de exclusiviteit om luidop te zeggen dat er een hoofddoekenverbod moest komen, ze werden dan tegelijk voor racisten uitgescholden. Nu anno 2009 wordt dit verbod ingesteld door het 'verdraagzame' gemeenschapsonderwijs en is er een breed maatschappelijk draagvlak voor. Uiteraard is dit een goede strategie om het VB de wind uit de zeilen te nemen en hun monopolie op bepaalde 'politiek incorrecte' onderwerpen te breken. Dus als de andere partijen en de pluralisten in onze samenleving de politiek correcte taboes durven opheffen, zal het VB op den duur overbodig worden en enkel nog uit lege dozen bestaan.
|
Citaat:
Zonder het vb beste vriend zou het hier nog veel erger zijn gesteld en zouden de hoofddoekjes zelfs mogen gedragen worden als je mensen moet ontvangen als je bv achter loket werkt enz.... |
Wanneer eenkatholieke vrouw een doek ophoofd draagt ??
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe de man er persoonlijk tegenover staat, maar Filip DW zou volgens mij een vakbondsman kunnen zijn. EIGEN VOLK EERST! zou daar mooi passen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maakt De Winter zich nog zorgen ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be