![]() |
Vandaag gelezen op VTM teletext: 4 op 10 van de gevangenen zijn vreemdelingen. Wat ik me afvraag of dit ook de "tot belg genaturaliseerde" vreemdelingen inhoudt?
|
Citaat:
volgens het hof van gent :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat dit ook een 'afspiegeling' is van de samenleving, Oei nu ben ik toch nie racistisch bezig zeker :lol: Ps littleman, waar verkopen ze dit wc-papier? ![]() :wink: |
Citaat:
Volgens een man uit Limburg die ik vorige zondag sprak en die onlangs twee maanden in de cel zat- voor alles behalve in het wit zaken doen- waren 70% van zijn medegevangenen van vreemde origine. 'Bruinen en zwarten' volgens dezelfde 'zwart-werker'. Oef! Nu kan ik vervolgd worden voor racisme, zeker? 8) |
Citaat:
dan zijn 6 anderen op die tien wel Belgen hé 8O dan zijn er meer Belgen crimineel dan vreemdelingen 8O Zie je nu wel :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Er is inderdaad een groot probleem met Zwitsers.
Sedert het Genste arrest moet men voorzichtig zijn hé... :) |
Waar zitten onze linkse rakkers?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die verhouding van gevangenen van vreemde origine met gevangenen van belgisch origine gaat binnenkort drastisch veranderen.
Een dezer dagen moeten alle auteurs op politics.be het gaan uitleggen bij de rechter en als wij daar onze standpunten hebben uitgesmeerd worden wij allemaal veroordeelt en wordt ons niet enkel onze meningsvrijheid ontnomen. PS. ik verheug mij er nu al op om jullie daar allemaal te ontmoeten. :oops: |
Als we ervoor zorgen dat ze onder dwangarbeid genoeg nuttige dingen produceren is het goed dat er zoveel vreemdelingen in den bak zitten.
Want dan produceren die goedkoop nuttige goederen. Maar in België mag je het woord privégevangenissen nog niet denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou het ook kunnen dat "nieuwe-belgen" met een dubbele nationaliteit hun belgische pas effkes niet vinden als ze den bak invliegen, en dan maar hun buitenlandse nationaliteit doorgeven teneinde hun uitkeringsgerechtigheid niet te verliezen ? want dan kloppen de cijfers ook niet helemaal.... 8O
|
zeg die statistieken zijn toch betrouwbaar hé :(
|
Welk percentage van de 40% zijn Oost-Europeanen?
|
In de maanden voor de val van de Berlijnse muur sijpelden de Ossies langs alle mogelijke gaten in het ijzeren gordijn naar het westen.
Een Duitser zei me toen dat hij er geen goed oog in had. 'Degenen die eerst komen hebben altijd een dwingende reden om te vluchten en dat is niet altijd een zuivere.' Ik denk dat hij gelijk had. Ook nu zien we dat de eerste Oost-Europeanen die aankomen, vooral criminelen zijn. Die hebben inderdaad een dwingende reden. |
De problemen moeten nog maar beginnen. Met het uitbreiden van de EU.
Een goed advies. Hoge hekkens, camera, alarm, M4, hond, om uw eigendom toch een beetje te beveiligen. Als ze nu eens de wet goedkeuren ivm het beschermen van uw eigendom met een vuurwapen. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be