![]() |
Televisie is geen weerspiegeling van de maatschappij
Soms hoort men ergens iemand kraaien dat er ze op TV een goed beeld willen ophangen van de maatschappelijke samenstelling. Daarom moeten er ook wat zwarten op TV (cfr Sandrine op VRT)
Dit is toch larie en apekool. Als men een echt beeld wilt ophangen van de maatschappij, dan moeten er ook lelijke mensen, gehandicapte mensen en moslims op TV. Nu kom je enkel op TV als je een mooi kopje hebt, ongeacht je kwaliteiten. Ik zeg niet dat dit moet. Ik kijk graag naar TV en dan liefts ook nog een lekker poepke. Ik zou gewoon willen dat men dit argument niet meer gebruikt om bepaalde zaken te kunnen staven. Of zit ik er naast? |
Citaat:
|
Verkoop je tv. Koop daar iets nuttig mee, zoals een reeks boeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, de discovery channels zijn goed. TV is soms ook leuk om je hersenen even op 0 te zetten. Of tegenwoordig zelfs een beetje onder 0 |
Als ik de reality-programma's onder de loep neem, hoop ik er vooral op dat deze geen correct beeld van de gemiddelde Vlaming weergeven. Is het normaal dat ik in de meeste gevallen een plaatsvervangende schaamte voel opkomen? Als ik hoor wat de gemiddelde oplage van 'Dag Allemaal' en 'TV Familie' is, dan wil ik absoluut niet meer geassocieerd worden met de doorsnee geledingen in onze maatschappij.
|
Citaat:
![]() gRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
En neen... mijn CAPS LOCK stond niet aan.
|
Citaat:
|
Een spleet tussen de tanden zou er bij een vrouw op wijzen dat ze heet in bed is. :-)
OK, bij Canvas en de VRT proberen ze nog van tijd eens iets uit te halen. Laatste voorbeeld is Sandrine die op tv mocht omdat ze zwart was. Ge haalt er nu enkele uit die al eeuwen voor tv werken. Vroeger was het nog niet zo dat elke miss automatisch op tv kwam. Binnen 20 jaar zijn al deze dino's op pensioen en dan zal je zien dat je zelfs geen phara of Frieda meer kan vinden op de nationale tv. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms denk ik dat de maatschappij een afspiegeling probeert te zijn van de televisie.
|
Citaat:
only in the flanders |
Citaat:
een argument is toch dat door muziekzenders een uiterst dom en slettig imago naar buiten worden gedragen. Jongeren proberen dat inderdaad na te doen. |
Citaat:
Nee, goed kunnen sjacheren is genoeg! :-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Een vertekend, verkleurd, selectief, dubieus venster, maar een venster desalniettemin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be