Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Voorstel aan politics.be ivm 9/5 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12883)

Jean Suys 27 april 2004 18:43

ik schrijf duidelijk voorstel AAN en niet VAN

politics.be vele van jullie forumdeelnemers zullen waarschijnlijk ook de 9de mei aan de betoging deelnemen

betoging splits kieskring bhv

zouden we met zijn allen daar niet afspreken

kunnen we elkaar beter leren kennen

misschien een sticker van politics.be voor de splitsing

ofzo

Oussaka, Malik 27 april 2004 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys

Suggestie: in de Aldi deze week: wireless setup EN een Internet-camera. Als eenieder zoiets koopt, en iemand anders dan kan zorgen voor een goede dekking (niet zoals wanneer je onder vuur valt) voor dat wireless gedoe, met speedy uplink naar het Net, dan zal ik graag kijken naar de live streaming.

Goed idee. Waar zijn de stickers ? Zijn het nicotine- ?

Jean Suys 27 april 2004 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oussaka, Malik
Citaat:

Suggestie: in de Aldi deze week: wireless setup EN een Internet-camera. Als eenieder zoiets koopt, en iemand anders dan kan zorgen voor een goede dekking (niet zoals wanneer je onder vuur valt) voor dat wireless gedoe, met speedy uplink naar het Net, dan zal ik graag kijken naar de live streaming.

verraad jij leo maar

Griffin 27 april 2004 19:40

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oussaka, Malik

verraad jij leo maar

mag ik ook een leo? :p

ancapa 27 april 2004 21:32

ik ga met mijn leeuwenvlag en mijn goedendag van mijn overoveroveroveroveroveroveroverovergrootvader... :lol: :lol: :lol:

hoe was die vraag weer ? "kilt en friet" :roll:

KVE 27 april 2004 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ik ga met mijn leeuwenvlag en mijn goedendag van mijn overoveroveroveroveroveroveroverovergrootvader... :lol: :lol: :lol:

hoe was die vraag weer ? "kilt en friet" :roll:

Ancapa,

Ik zal eveneens aanwezig zijn!

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Vlaanderen Boven 27 april 2004 21:42

Ik zal er zijn zonder vlag, zonder middeleeuwse wapens. Gewoon als mens, als Vlaming.

Raf 27 april 2004 22:22

En ik zal jullie 's avonds in het nieuws bekijken en dan eens meewarig glimlachen om zoveel naïeviteit :wink:

predator 27 april 2004 22:30

T.a.v. Oussaka Malik :

Citaat:

"Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity"
Beste Groeten !

dorus 27 april 2004 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En ik zal jullie 's avonds in het nieuws bekijken en dan eens meewarig glimlachen om zoveel naïeviteit :wink:

zei Marie-Antoinette en toen viel de Bastille. :lol:

ancapa 28 april 2004 06:51

Citaat:

doen wij in Olsjt met de voil jeannette en de gayparade... dat is altijd carnaval en lachen wij ons een kriek :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jean Suys 28 april 2004 11:26

Citaat:

waarom naïeviteit

Kristof Miele 28 april 2004 14:18

We zullen er zijn, met Leeuwenvlag!

Bollinasius 28 april 2004 14:39

Dat is niet enkel naïef, dat is gewoon stom ! Als ik vroeger examens had gedaan dan ging ik ook niet direct mijn rapport vragen maw als je weet dat het er komt, is die actie echt wel overbodig en voor een goede wandeling kan ik betere plakjes in Vlaanderen én Wallonië aanraden :P

Vlaanderen Boven 28 april 2004 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollinasius
Dat is niet enkel naïef, dat is gewoon stom ! Als ik vroeger examens had gedaan dan ging ik ook niet direct mijn rapport vragen maw als je weet dat het er komt, is die actie echt wel overbodig en voor een goede wandeling kan ik betere plakjes in Vlaanderen én Wallonië aanraden :P

Krijg ik ook zo'n plakje?

Jean Suys 28 april 2004 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollinasius

en jij bezit een glazen bol

waardoor je zo zeker kunt zijn dat de splitsing er komt

verkiezingspropaganda ja

na de verkiezingen zijn ze de vraag toch weer "vergeten"

Vlaamse Leeuw 28 april 2004 18:34

Ik ga er ook naartoen. Natuurlijk met mijn Leeuwenvlag.

Weisse Wolf 28 april 2004 18:38

Wolfke zal er ook zijn. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be