![]() |
ik schrijf duidelijk voorstel AAN en niet VAN
politics.be vele van jullie forumdeelnemers zullen waarschijnlijk ook de 9de mei aan de betoging deelnemen betoging splits kieskring bhv zouden we met zijn allen daar niet afspreken kunnen we elkaar beter leren kennen misschien een sticker van politics.be voor de splitsing ofzo |
Citaat:
Goed idee. Waar zijn de stickers ? Zijn het nicotine- ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga met mijn leeuwenvlag en mijn goedendag van mijn overoveroveroveroveroveroveroverovergrootvader... :lol: :lol: :lol:
hoe was die vraag weer ? "kilt en friet" :roll: |
Citaat:
Ik zal eveneens aanwezig zijn! Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
Ik zal er zijn zonder vlag, zonder middeleeuwse wapens. Gewoon als mens, als Vlaming.
|
En ik zal jullie 's avonds in het nieuws bekijken en dan eens meewarig glimlachen om zoveel naïeviteit :wink:
|
T.a.v. Oussaka Malik :
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zullen er zijn, met Leeuwenvlag!
|
Dat is niet enkel naïef, dat is gewoon stom ! Als ik vroeger examens had gedaan dan ging ik ook niet direct mijn rapport vragen maw als je weet dat het er komt, is die actie echt wel overbodig en voor een goede wandeling kan ik betere plakjes in Vlaanderen én Wallonië aanraden :P
|
Citaat:
|
Citaat:
waardoor je zo zeker kunt zijn dat de splitsing er komt verkiezingspropaganda ja na de verkiezingen zijn ze de vraag toch weer "vergeten" |
Ik ga er ook naartoen. Natuurlijk met mijn Leeuwenvlag.
|
Wolfke zal er ook zijn. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be