![]() |
Een nieuwe politieke partij in het Antwerpse
Ja, lees het zelf eerst hé:
link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...rschudden.aspx twee (van de vier in de gazet genoteerde) programmapunten van de flik die blijkbaar veel in de straten heeft rondgelopen: Citaat:
Citaat:
Die partij zal wel geen lang leven beschoren zijn, is zelfs niet levensvatbaar. Maar het diskussiepunt hier kan zijn: wat die man denkt, leeft dat bij de Vlaming, ja of neen ? |
Citaat:
wel zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
Die mensen zijn het grondig beu de manier waarop ze te werk moeten gaan en hoe de overheid door hun lakse manier van optreden de boel verder verzieken. |
Citaat:
|
Citaat:
Iets heel anders is de rand, niet IN Brussel maar ROND Brussel; dat is grondgebied Vlaams-Brabant; dat is volgens de grondwet gewoonweg Vlaams grondgebied, geen Brussels grondgebied. Maar dat is natuurlijk maar mijn mening hé. |
Nu snap ik waarom hij klop heeft gekregen, zo'n kloot zou je toch ook direct op z'n smoel kloppen....
Das een op en top racist.... (zie je toch aan de programmapunten) die kunnen niet functioneren in de maatschappij! Moest hij klop gekregen hebben van Antwersupporters, zou hij dan zo gereageerd hebben?? Waarschijnlijk heeft hij het zelf nog uitgelokt! Wie weet! |
Hoe kan je op basis van zo'n beknopt artikel daar zinnig op reageren?
|
hij kreeg een slag van de molen beek
|
Citaat:
De vraag was: leeft dat in Vlaanderen ? En ik heb de indruk dat ge niet graag antwoordt op die vraag. Dat ge er liever handig omheen fietst. (overigens: mocht ik klop krijgen ergens, en gij komt vertellen dat ik dat uitgelokt heb, dan zoudt gij wel eens met uitgelokte klop huiswaarts kunnen keren .... (psichische klop dan, ik ben eigenlijk niet zo gewelddadig ..... hoop ik) |
Citaat:
de meeste mensen hebben nog wel steeds hersenen en kunnen relativeren... Niettegnstaande er wantoestanden zijn! Maar die moeten op een andere manier aangepakt worden dan met haat zaaien! |
Citaat:
|
Citaat:
Zo zou het moeten zijn... Hoe waren wij nog niet zo heel lang geleden?? Maar laat on nu stellen dat dit een 'Moslimachterlijkheid' is... (van de Joden spreken we niet natuurlijk...;-)... die hebben immers niet zo'n achterlijke gewoontes)) hoe daar dan mee omgaan?? |
Citaat:
Er zijn wantoestanden; en de meeste mensen hebben nog steeds hersenen en kunnen relativeren. Wantoestanden moeten niet aangepakt worden door haat te zaaien. Allemaal juist. Maar nu begint het: wantoestanden worden helaas helemaal niet aangepakt ... en dat leidt tot toestanden waar haat groeit en in kan gedijen .... |
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins een flink aantal Joden in Antwerpen hebben nog zeer achterlijke gewoontes. (Je zou echt verwonderd staan over welke dinges allemaal !!) Maar toch lukt men daar in Antwerpen er in om al jaaaarenlang redelijk fatsoenlijk naast mekaar te leven. |
Citaat:
De vraag die zich hier stelt is: waarom gaat die man niet gewoon bij het Vlaams Belang? Twee mogelijkheden: -1) er is eeb Berufsverbot voor Vlaams-Belang militanten bij de politie, dus moest hij wel met een nieuwe partij komen om eindelijk eens zijn gedacht te kunnen zeggen, of -2) het Vlaams Belang is een veel te rekkelijke partij die niet meer de stem van het volk vertolkt, maar aanschurkt bij het establishment. En dus was een nieuwe, meer principiele partij nodig. |
Wij hebben regelmatig te maken gehad met een 'nieuwe partij'. De oprichters contacteren ons en vragen om hun persberichten op te nemen. In het begin waren we welwillend, maar naar de verkiezingen toe stierven deze initiatieven meestal een stille dood. Uiteindelijk werd de categorie persberichten op de website gebruikt als een opiniebladje.
Sindsdien zijn we voorzichtiger. Voor ons (Politics.be) is een nieuwe partij een echte partij als zij deelneemt aan de verkiezingen. Als zij de handtekeningen verzamelt, ledenwerking uitbouwt en dan naar de verkiezingen trekt. Dán pas zijn ze een partij en worden ze door ons opgenomen. Het is een eerlijk principe dat zelfs de kleinste partijen als een volwaardig initiatief behandeld. Maarten |
Mooi initiatief! Als hij goed zijn best doet, kan hij misschien nog een paar duizend stemmen van het VB afpitsen met een halfbakken doorslagje van het VB-programma.
@Fonne: reden 1 lijkt me onwaarschijnlijk, want deze man is al 63. Wanneer kan je op pensioen gaan als agent en wanneer zijn de volgende verkiezingen? |
Citaat:
Maar andere 'Joden' steken best wat meer uit hoor...; dit kost U (de belastingbetaler) een veelvoud van wat de kutMarokkaantjes uitspoken... Maar ja... het steekt allemaal veel beter in elkaar.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be