Benhetbeu. |
25 september 2009 19:41 |
Benhetbeu.
Aangezien ik weer een berisping heb gekregen,ditmaal wegens het aanzetten tot geweld (volgens Rudy_The_Mod toch).
Als de topic over rellen gaat waarbij het duidelijk over rellende moslims gaat dan vraag ik me af wat er in godsnaam aanzetten tot geweld is als ik cynisch verwees naar een uitspraak van een zeer bekende pauselijke gezant (Arnaud-Amaury)
Mijn uitspraak op de rellen was, "Schiet ze allemaal dood. Allah zal ze wel herkennen".
Oorspronkelijke uitspraak van Arnaud-Amaury, " Doodt ze allemaal, God zal de zijnen herkennen".
Voor mij hoeft politics niet meer als ik zie hoe de laatste jaren de moderatoren duidelijk hun taak niet deftig meer uitvoeren. Ze interpreteren de regels zo ruim dat de minste uitspraak van je strafpunten kan opleveren.
Als je dan ziet hoe sommige dan blijkbaar zich alles mogen permiteren omdat volgens mijn mening de mods enkel reageren als men iets meld dan ben ik het inderdaad deze forum beu omdat men dan niet meer serieus bezig is.
Als deze uitspraak
Citaat:
Ik pleit voor een inzetten van het leger tegen het Vlaams Belang en zijn sympathisanten in het kader van een doorgedreven epuratie
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=387
mag blijven staan zonder berisping of ban dan kan politics voor mij de boom in.
Andere en betere fora genoeg op internet.
Voor de modjes, gelieve alles dat naar mij verwijst te verwijderen.
Den deze ga een toerke maken in de echte wereld.
Vorenus (alias Hellfigger)
|