![]() |
Moet Verhofstadt voorzitter van de VLD blijven, tot aan de verkiezingen?
Morgen geeft de partij het velossende antwoord
|
Wat is een VLDS en wat zijn velossende?
|
Het zal wel moeten ,want ze hebben geen ander.
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zijn de mensen wijzer en trappen ze daar niet in. Ze kunnen daarom beter een andere voorzitter benoemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ne goeie sloef gelijk Bart Somers gaan ze niet meer vinden. En de generatie van belgicistische loge-liberalen heeft niet voldoende vertrouwen in de generatie die hen zou moeten opvolgen. Je weet maar nooit of d'r zit een vlaams-gezinde of katholieke verruimer tussen! Vandaar dat ze aan het proberen zijn om hun zoontjes / dochters naar voor te schuiven. U weet wel, de Matthiaskes, Alexandrakes, Zjaan-Zjaakskes. Die moeten de continuiteit van het belgicistische loge-liberalisme veilig stellen, maar zijn nog wat jong om voor de leeuwen te gooien. Dus zal guyke maar blijven zitten zekers?
|
als het van de VLD leden mag zie ik niet in wat het probleem is
|
Hoe noemt men zoiets: armoe troef!!!
Ze moeten nu toch echt eens stoppen met die verheerlijking van VHS!! Binnenkort stellen ze nog voor om hem zalig te verklaren!!Laat hem dan wel eerst sterven!! |
Oei !
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Soms vraag ik me af ,of Belgie een semi-dictatuur is. |
Citaat:
Het is toch niet van deze tijd om het oude Belgie, met de oude Verhofstadt-politiek ,nu op dit moment weer tot leven te roepen:roll: |
Citaat:
|
De vaakst genoemde mogelijkheden zijn onder andere Marino Keulen, Vincent Van Quickenborne en Sven Gatz.
:rofl::rofl: |
Citaat:
maal hem maar fijn in europa |
Citaat:
|
Annick de Ridder voor president! :)
|
dat Guy'ke ma rap vertrekt naar zijn geliefde Toscane.
dan zijn we van die volksverrader af! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be