Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Markante citaten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128888)

Metternich 26 september 2009 01:30

Markante citaten

Niet zozeer de grappige citaten-draad, maar net het omgekeerde. Welke citaten van mede-forummers hebben je aan het denken gezet? Of sterker nog, hebben voor een ommekeer in je denken gezorgd?

Metternich 26 september 2009 01:32

En ik zal zelf beginnen.

Praetorian zei ooit, over MSN, tegen mij in een gesprek over nationalisme en socio-economische prioriteiten: "Een vlag kan je niet eten".

Een citaat dat mij eigenlijk steeds is bijgebleven en zelfs in die mate dat ik heel het meta-denken over nationalisme en volkeren heb opgegeven en in concrete socio-economische verbanden ben gaan denken (tot wanhoop van sommige mede-nationalisten ;)).

Dronkoers 26 september 2009 02:49

Er zijn er zoveel, maar die deden me eerder denken van: "man, zo erg ben ik zelfs nie"

Zwartengeel 26 september 2009 08:08

Eentje van Tantist waardoor bij mij eigenlijk de Groot-Nederlandse gedachte stilaan beginnen rijpen is:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2313044)
Dit dilemma leert mij veel over wie wat wil. Flaminganten die toch kiezen voor België zijn in mijn ogen niet waard om in een onafhankelijk Vlaanderen te leven, gezien de voorgeschiedenis. Die zijn besmet met Hollandershaat, een typisch Belgisch fenomeen. Aan die mensen toon je beter je rug niet als het moeilijk wordt, want een mes zou er best wel eens in geplant kunnen worden.

Zwartengeel 26 september 2009 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4355240)
Er zijn er zoveel, maar die deden me eerder denken van: "man, zo erg ben ik zelfs nie"

De 'tetten-draad' of iets dergelijks, bedoel je? :-P

Dajjal 26 september 2009 18:38

Man who drop watch in toilet have shitty time.

-Confucius-

manta 26 september 2009 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4356265)
Man who drop watch in toilet have shitty time.

-Confucius-

He who goes to sleep with itshy ass wakes up with smelly finger ! ! ! ;-)

From_Vlaanderen 26 september 2009 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4356321)
He who goes to sleep with itshy ass wakes up with smelly finger ! ! ! ;-)

Als het toch voor te lachen is.

Als is de neger nog zo snel, mijn 7.62x51mm achterhaalt 'm wel.

Zwartengeel 26 september 2009 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4356441)
Als het toch voor te lachen is.

Als is de neger nog zo snel, mijn 7.62x51mm achterhaalt 'm wel.

:rofl:

IronChef 27 september 2009 12:52

Al werkt en vecht de Vlaming nog zo hard,

hij zal altijd door homofiele strikjesdragende allochtonen in zijn kont worden gepakt.

flopflopflopflop 27 september 2009 19:15

flopflop: ":lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol : stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder "

flopflopflopflop 27 september 2009 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4357194)
Al werkt en vecht de Vlaming nog zo hard,

hij zal altijd door homofiele strikjesdragende allochtonen in zijn kont worden gepakt.

Keep on dreaming

IronChef 27 september 2009 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flopflopflopflop (Bericht 4357726)
Keep on dreaming

Nee, jongetje, het is geen droom.

Je behoort tot een volk van slaven dat zich vrijwillig in de kont laat nemen door een kleine minderheid die geleid wordt door een homofiele, strikjesdragende allochtoon en dat zal altijd zo blijven.

Raf 27 september 2009 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4357737)
Nee, jongetje, het is geen droom.

Je behoort tot een volk van slaven dat zich vrijwillig in de kont laat nemen door een kleine minderheid die geleid wordt door een homofiele, strikjesdragende allochtoon en dat zal altijd zo blijven.

Wat vind je nu het ergste? Dat hij homofiel is? Dat hij een strikje draagt? Dat hij allochtoon is? Of dat hij de Vlamingen in de kont neemt? :-P

Edit: of misschien dat je tot datzelfde volk behoort dat zich in de kont l�*�*t nemen? ;-)

IronChef 27 september 2009 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4357746)
Wat vind je nu het ergste? Dat hij homofiel is? Dat hij een strikje draagt? Dat hij allochtoon is? Of dat hij de Vlamingen in de kont neemt? :-P

Edit: of misschien dat je tot datzelfde volk behoort dat zich in de kont l�*�*t nemen? ;-)

Dat laatste.

Raf 27 september 2009 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4357776)
Dat laatste.

Daar kan je nochtans zelf wat aan doen hé. Verhuis bijvoorbeeld naar de andere kant van de taalgrens en dan behoor je tot het volk dat de Vlamingen in de kont neemt. ;-)

Dronkoers 27 september 2009 23:02

Ze zullen beter 6.3 miljard mensen afmaken ;-)

Xenophon 28 september 2009 11:39

Over citaten, hier eentje van Zach Braff

Citaat:

"It's not that I think the Nazis were right, or anything. It's just that, we weren't there, we don't know." - Zach Braff on the holocaust

nihao 28 september 2009 12:27

Dat vind ik een moeilijke. Niet waar het om de Nazis gaat; we verzuipen in de beschikbare gegevens, gaande van zeer concrete dingen (Dossinkazerne) tot zelfs fictie (films als Schinder's List). Maar wel als het over de Armeense genocide gaat bijvoorbeeld : ???

Xenophon 28 september 2009 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4358952)
Dat vind ik een moeilijke. Niet waar het om de Nazis gaat; we verzuipen in de beschikbare gegevens, gaande van zeer concrete dingen (Dossinkazerne) tot zelfs fictie (films als Schinder's List). Maar wel als het over de Armeense genocide gaat bijvoorbeeld : ???

Of deze:

Citaat:

"I think slavery was an awful, awful period in our history, but when I look at what's become of black culture since emancipation, I think you have to admit, maybe the Confederacy was on to something" - Zach Braff

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be