![]() |
Markante citaten
Niet zozeer de grappige citaten-draad, maar net het omgekeerde. Welke citaten van mede-forummers hebben je aan het denken gezet? Of sterker nog, hebben voor een ommekeer in je denken gezorgd?
|
En ik zal zelf beginnen.
Praetorian zei ooit, over MSN, tegen mij in een gesprek over nationalisme en socio-economische prioriteiten: "Een vlag kan je niet eten". Een citaat dat mij eigenlijk steeds is bijgebleven en zelfs in die mate dat ik heel het meta-denken over nationalisme en volkeren heb opgegeven en in concrete socio-economische verbanden ben gaan denken (tot wanhoop van sommige mede-nationalisten ;)). |
Er zijn er zoveel, maar die deden me eerder denken van: "man, zo erg ben ik zelfs nie"
|
Eentje van Tantist waardoor bij mij eigenlijk de Groot-Nederlandse gedachte stilaan beginnen rijpen is:
Citaat:
|
Citaat:
|
Man who drop watch in toilet have shitty time.
-Confucius- |
Citaat:
|
Citaat:
Als is de neger nog zo snel, mijn 7.62x51mm achterhaalt 'm wel. |
Citaat:
|
Al werkt en vecht de Vlaming nog zo hard,
hij zal altijd door homofiele strikjesdragende allochtonen in zijn kont worden gepakt. |
flopflop: ":lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol : stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: dom kalf :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: stomme kontridder " |
Citaat:
|
Citaat:
Je behoort tot een volk van slaven dat zich vrijwillig in de kont laat nemen door een kleine minderheid die geleid wordt door een homofiele, strikjesdragende allochtoon en dat zal altijd zo blijven. |
Citaat:
Edit: of misschien dat je tot datzelfde volk behoort dat zich in de kont l�*�*t nemen? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zullen beter 6.3 miljard mensen afmaken ;-)
|
Over citaten, hier eentje van Zach Braff
Citaat:
|
Dat vind ik een moeilijke. Niet waar het om de Nazis gaat; we verzuipen in de beschikbare gegevens, gaande van zeer concrete dingen (Dossinkazerne) tot zelfs fictie (films als Schinder's List). Maar wel als het over de Armeense genocide gaat bijvoorbeeld : ???
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be