![]() |
Een nieuw stinkend Brussels verhaal
De Zaak Alzheimer. Of wat men er nog van weet ...
|
Citaat:
Schrijvers hoeven enkel nog maar één of ander corruptieschandaal neer te pennen. :? |
Citaat:
De drie "g's" jong: geld, gat en god. |
|
Een klein vraagje...
Ben ik eigenlijk nog normaal als ik niet naar de hoeren ga en niet vreemd ga in het algemeen? Of doet iedereen dat tegenwoordig? |
Citaat:
|
Citaat:
Het gonst van de bedrijvigheid aan de Chaussée d'Amour waar ik regelmatig voorbijkom. Op die steenweg mag men 90 km/u rijden, maar als ge 30/u rijdt moet ge al oppassen of ge zit in 't gat van uw voorligger .... |
Citaat:
Nee, ik walg van het idee het met een hoer te doen. Maar ik zal wel een rare mens zijn.:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
2. Volgens mij niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat geldt niet alleen voor de VN, maar ook voor de EU. De EU kunnen we democratiseren, wat het Verdrag van Lissabon helaas niet doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We worden zo ook een stukje "opgevoed" door de media. Bekijk elke dag onze kranten via het internet. Veel onzin dus over BV's (wie doet het met wie), bloot hier en bloot daar en zo gaat dat maar door. |
bij d'hoeren gaan rampetampen is ongeveer het domste wat ge den dag van vandaag kunt doen......... om op een paar minuutjes uwe zak laten leeg te schudden het risico nemen om weet ik welke soort van ziekte te gaan oprapen, mss wel aids en een gat in uwe portefeuille te boren is daarenboven nog onverantwoord in deze harde crisis tijden..... en zoals altijd geven onze "vooraanstaande" bestuurders die door onze belastingscenten onderhouden worden het voorbeeld van wat ge niet moogt doen.... als de poen maar op is nemen zij voor ons het risico... steeds ten dienste van de bevolking....
praktijk aanschouwelijke opvoedkunde noemen ze dat waarschijnlijk !:lol: |
Wie zal blijven ontkennen dat Brussel de kern is van de Belgische kanker.
Spijtig genoeg begin ik uitzaaiingen te zien in Antwerpen met de strijd om de aanbestedingen enz. |
Citaat:
De toezichthoudende ambtenaren en of politiekers ies goe naar de hoeren laten gaan, ze ne nieuwen auto of vakantieverblijf aan de cote d`azur bezorgen is nog altijd goeiekoper dan alle slechte beton weg te laten kappen en vervangen, om nu maar eens een voorbeeld te geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be