Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Een nieuw stinkend Brussels verhaal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128894)

Descartes Jr 26 september 2009 09:34

Een nieuw stinkend Brussels verhaal

De Zaak Alzheimer. Of wat men er nog van weet ...

Fallen Angel 26 september 2009 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4355412)

We hebben geen fictieschrijvers meer nodig.
Schrijvers hoeven enkel nog maar één of ander corruptieschandaal neer te pennen. :?

De schoofzak 26 september 2009 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4355412)

Dat lijkt me inderdaad meer op grote-mensen-werk, en om maar een vergelijking te maken, daartegen lijkt het esbattement van de Wolf van Gent maar iets van het nivo van de wolfkes van de jeugdbeweging.

De drie "g's" jong: geld, gat en god.

Bertie 26 september 2009 11:08

*dubbele draad*

Renesse 26 september 2009 11:09

Een klein vraagje...

Ben ik eigenlijk nog normaal als ik niet naar de hoeren ga en niet vreemd ga in het algemeen? Of doet iedereen dat tegenwoordig?

Renesse 26 september 2009 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bertie (Bericht 4355511)

Die andere zal toch gesloten worden wegen copyright schending.

Descartes Jr 26 september 2009 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4355513)
Een klein vraagje...

Ben ik eigenlijk nog normaal als ik niet naar de hoeren ga en niet vreemd ga in het algemeen? Of doet iedereen dat tegenwoordig?

Ik vraag mij dat ook af.

Het gonst van de bedrijvigheid aan de Chaussée d'Amour waar ik regelmatig voorbijkom. Op die steenweg mag men 90 km/u rijden, maar als ge 30/u rijdt moet ge al oppassen of ge zit in 't gat van uw voorligger ....

Renesse 28 september 2009 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 4355534)
Ik vraag mij dat ook af.

Het gonst van de bedrijvigheid aan de Chaussée d'Amour waar ik regelmatig voorbijkom. Op die steenweg mag men 90 km/u rijden, maar als ge 30/u rijdt moet ge al oppassen of ge zit in 't gat van uw voorligger ....

Misschien is dat wat kleinburgerlijk van mij, maar zo'n vreemde madame die de beentjes wijd spreid, al dan niet met de nodige attributen, om aan uw lusten te voldoen, ben je daar niet vies van? Wie weet in welke brij ben je aan het ploeteren met uw jongeheer van godweetwie? En zelfs bij condoomgebruik (dat ik mag hopen toch algemeen gebruikt wordt) kan er iets mis gaan, zoals scheuren etc. Contact tussen de schaamstreken is er sowieso en wie weet welke beesten zitten daar in? Misschien verzorgen die madammen zich wel, maar als jij klant 10 bent, wie zegt dat er 1 van die 9 vorige geen schaamluizen heeft? En bij het kussen met zo'n hoer, wie weet in wat voor een mottige mond moet je rommelen, vol abcessen en vieze beesten. Bovendien heb je geen enkele band met die madame, ik zie niet in hoe ik daar echt volkomen blij van zou komen.

Nee, ik walg van het idee het met een hoer te doen. Maar ik zal wel een rare mens zijn.:oops:

farak 28 september 2009 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4359037)
Misschien verzorgen die madammen zich wel, maar als jij klant 10 bent, wie zegt dat er 1 van die 9 vorige geen schaamluizen heeft?

Scheer je schaamhaar? :-)

djimi 28 september 2009 13:30

Citaat:

Een klein vraagje...

1. Ben ik eigenlijk nog normaal als ik niet naar de hoeren ga en niet vreemd ga in het algemeen?

2. Of doet iedereen dat tegenwoordig?

1. Volgens mij wel.

2. Volgens mij niet.

Xenophon 28 september 2009 13:31

Citaat:

Een klein vraagje...

Iedereen met geld ja.

Renesse 28 september 2009 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4359069)
Iedereen met geld ja.

Ah, het is een statussymbool! 8O

Xenophon 28 september 2009 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4359083)
Ah, het is een statussymbool! 8O

Neen, het gaat over sex.

Kodo Kodo 28 september 2009 15:00

Citaat:

De procureur in kwestie maakte carrière en werkt nu voor de VN in Wenen.
Waaruit nog maar eens blijkt wat voor soort mensen het meeste kans maakt om in de ondoorzichtige, zich aan democratische controle onttrekkende internationale organisaties de lakens te gaan uitdelen.

Dat geldt niet alleen voor de VN, maar ook voor de EU. De EU kunnen we democratiseren, wat het Verdrag van Lissabon helaas niet doet.

Kodo Kodo 28 september 2009 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4359069)
Iedereen met geld ja.

Niet in mijn omgeving.

Xenophon 28 september 2009 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4359237)
Niet in mijn omgeving.

Ja, ze zullen het u vertellen... :roll:

Tejokus 28 september 2009 16:14

Citaat:

Een klein vraagje...

Hahaha, sorry dat ik lach maar het is idd. een goede vraag.

We worden zo ook een stukje "opgevoed" door de media.
Bekijk elke dag onze kranten via het internet.
Veel onzin dus over BV's (wie doet het met wie), bloot hier en bloot daar
en zo gaat dat maar door.

ICE-MAN 29 september 2009 01:14

bij d'hoeren gaan rampetampen is ongeveer het domste wat ge den dag van vandaag kunt doen......... om op een paar minuutjes uwe zak laten leeg te schudden het risico nemen om weet ik welke soort van ziekte te gaan oprapen, mss wel aids en een gat in uwe portefeuille te boren is daarenboven nog onverantwoord in deze harde crisis tijden..... en zoals altijd geven onze "vooraanstaande" bestuurders die door onze belastingscenten onderhouden worden het voorbeeld van wat ge niet moogt doen.... als de poen maar op is nemen zij voor ons het risico... steeds ten dienste van de bevolking....
praktijk aanschouwelijke opvoedkunde noemen ze dat waarschijnlijk !:lol:

epicurist_dirk 29 september 2009 01:50

Wie zal blijven ontkennen dat Brussel de kern is van de Belgische kanker.
Spijtig genoeg begin ik uitzaaiingen te zien in Antwerpen met de strijd om de aanbestedingen enz.

Herr Flick 29 september 2009 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk (Bericht 4360529)
Wie zal blijven ontkennen dat Brussel de kern is van de Belgische kanker.
Spijtig genoeg begin ik uitzaaiingen te zien in Antwerpen met de strijd om de aanbestedingen enz.

Jaja die lange wapper belooft ook voor toekomstige corruptie en afpersingsschandalen te gaan zorgen...

De toezichthoudende ambtenaren en of politiekers ies goe naar de hoeren laten gaan, ze ne nieuwen auto of vakantieverblijf aan de cote d`azur bezorgen is nog altijd goeiekoper dan alle slechte beton weg te laten kappen en vervangen, om nu maar eens een voorbeeld te geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be