![]() |
Maan kouder dan Pluto
Zoek je het échte diepvriesgevoel ?
Dan is Pluto niet langer je doel ! Een krater op de maan kan ruimschoots volstaan voor de nieuwbouwplannen van O'Cool. ![]() 35 Kelvin |
-238°C ... ideaal voor Jägermeister :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op mijn vorige reis naar Pluto heb ik zijn maan Charon bezocht.
In een krater daar is het 1 graad K. ![]() |
Citaat:
|
Een Duvellollie !!!!
|
Citaat:
|
Verrassend voor velen maar voorspeld in de electrisch universum theorie.
|
Citaat:
De Big Bang, donkere materie, zwarte gaten en aanverwante ad hoc verklaringen zijn een belediging van de wetenschappelijk methode. |
Citaat:
|
Heeey, de kerel met de dikke e-penis. Wa make? Gij zin om voor een bak bier (blonde Leffe voor mij) te wedden dat advanced LIGO en LISA niks gaan vinden?
|
Citaat:
Voor jou is het aanhangen van de alternatieve theorie meer een e-penis dan een overtuiging. Past bij zowel je macho-attitude als je liberalisme. Men kan immers shoppen voor een theorie zonder de achterliggende principes ervan te begrijpen. |
Citaat:
Nu, draai of keer zoals ge wilt, maar ik ben eerlijk in mijn weddenschap. Pak een half jaar na LISA(LIGA was trouwens al noppes), als LISA dan niks vind, wilt ge dan uw mening herzien? Wilt ge ingaan op mijn weddenschap? Ik stuur u een pb met mijn telefoonnummer, we kunnen dan afspreken zodat gij me mijn bak bier kunt geven (of andersom, wat ik betwijfel). Beseft ge de consequenties? Voor de rest, kwa attitude, leer eens lezen met een glimlach, weet ge. |
Citaat:
Het fundamentele probleem is dat 'er was eens' (Big Bang) en 'in een land hier heel erg vandaan' (donkere materie en zwarte gaten) vreemd zijn aan wetenschap. Het is pseudowetenschap gehuld in een dikke mist van complexe wiskunde. Alle pogingen 'bewijs' te vinden voor de Big Bang zijn pogingen een onbewijsbaar iets te bewijzen. Donkere materie en zwarte gaten zijn lapjes om de tegenstellingen en de problemen van Big Bang theory op te lossen, nadat men die heeft aangenomen als voor waar. Big Bang verdedigen is als claimen dan kabouters bestaat omdat kabouters stoelen tegen de grond gooien en jouw stoel ligt inderdaad tegen de grond. Het is een post hoc logische fout. Heel het web van Big Bang theorieen en aanverwanten in al hun varieteiten zijn een gigantisch web van ad hocs, post hocs, non sequiturs, cirkelredeneringen en meer van dat onfraais. Gravitational cosmology is compleet failliet. |
Citaat:
Nog ff een snelle (niet complete) verklaring voor de mansen die zich afvragen waarom pluto warmer is. Birkeland stromingen. De planeten worden gevoed door de zon, manen worden gevoed door hun planeten (dit is een hééééééééél simpele verklaring) Jaxa heeft bv vrij recent ontdekt dat er constant 650000 ampère stroom van de zon naar de aarde stroomt. |
|
Citaat:
Daarbij blijf ik mij afvragen waarom het elektrisch model niet meer wordt onderzocht. Waar ik nu eens echt niet in geloof is dat alle wetenschappers stijve harken zijn die blijven vastklampen aan hun zogezegd onware theorie en daarom steeds complexere wiskunde gaan uitvinden. |
Citaat:
Zoals ik zei: ik heb geen mening hierover. Ik zal pas een mening vormen wanneer ik zelf beide theorien kan vatten en er zelf fouten uit kan pikken. En jij? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be