![]() |
Waneer gaat het blanke ras herstelbetalingen doen???
Voor het verkloten van de werled op vlak van milieu?
Voor het ontnemen van miljoenen levens in Afrika? Voor het verkloten van miljarden levens op deze planeet?? Wij zijn er nu al bij jullie... niet enkel Moslims hoor, maar vele anderen..; we nemen al een beetje terug.. maar het echte moet nog komen!! Wedden????;-);-);-) |
Citaat:
|
Misschien moeten gewoon stoppen met ons met jullie zaakjes te bemoeien:
We beginnen natuurlijk met het opzeggen van de miljoen eurokes aan ontwikkelingshulp. zolang er armoede is in eigen straat, geven we aan de buren. Stopzetten van medische steun en investeringen. Die zogenaamde "schuld" is al een tijdje terugbetaald door miljarden te investeren in de derde wereld. Congo gebruikt nog steeds de koloniale wegen en spoorwegenstructuur, bijvoorbeeld. |
Ik weet niet WAAR je gezeten hebt, maar wij zijn al vele JAREN herstelbetalingen aan het doen...
Da's de reden dat jij truttige handtasjes kan kopen en een PC en Internet hebt om hier te komen stoken. |
Negeer "princessje", haar dag is niet compleet als ze wat nutteloos gezwam en/of geprovoceer kan posten blijkbaar. Als we over dit onderwerp al een discussie willen voeren dan is het subforum bijvoorbeeld al fout,maatschappij&samenleving of internationaal lijken me gepaster. En zoals aangehaald, bereken de ontwikkelingshulp, migratiekosten etc. eens.
|
Ik heb geen schuld vanwege mijn huidskleur aan wie dan ook en ik heb totaal geen behoefte aan een Prinsesje dat mij hier dat soort racistische nonsens probeert aan te praten. En de dreigementen dat "we" (wie dat ook mogen zijn) die herstelbetalingen wel even komen halen bij "het blanke ras" en dat het echte werk nog moet komen zijn beneden alle peil.
|
Zijn die niet volop aan de gang in Molenbeek? ;)
|
![]() ![]() ![]() Integratie naar de negers toe. |
Ik ken dat niet 'het blanke ras'.
|
![]() |
![]() ![]() [Het vermoorden van zwarte en gekleurde mensen gaat vandaag gewoon door] Citaat:
|
![]() http://feww.wordpress.com/?s=probo+koala ![]() [Probo Koala: Het bewijs van Europa’s grote liefde voor den Afrikaansche mensch] [Met dank aan Marijke Vos, de Groen Linkse wethouder van Amsterdam] |
Misschien moeten we ook de joden maar eens herstelbetalingen laten doen omdat ze Jezus aan het kruis hebben genageld ? Even absurd.
|
Citaat:
![]() Joden zijn al gestraft, ben je vergeten? De Holocaust natuurlijk, 50% van de Belgische Joden vermoord, uitgeleverd aan de nazi bezetter door de katholieke Belgen. Maar toch, Belgen zijn lieverdjes bij de Ollanders vergeleken want die lieten 75% van hun joden vergassen. Dat is nou echt efficient en grondig, vindt je niet? |
Zeg eens, helaba, wanneer gaan die zwarten die ons jaren gedomineerd hebben als koningen, koninginnen en andere al dan niet verlichte despoten, ons al die miserie terugbetalen ?? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Je weet heel weinig en herhaald steeds hetzelfde. Een beetje saai... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be