illwill |
27 september 2009 23:16 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze
(Bericht 4358291)
Er is een groot verschil tussen iemands muziek niet goed vinden en iemand belachelijk maken, kleineren en afbreken, nog voor dat die tegoei in de studio binnenstapt. Ik vond dat die metz er in't begin zelfs nog heel kalm onder bleef en heel sympathiek reageerde met een knipoog en een glimlach. Mja, ieder mens heeft zijn grenzen, ik vond persoonlijk dat hij het echt nog lang heeft volgehouden.
|
In het begin lacht hij zelf samen met zijn crew rustig mee met de grapjes die Giel maakt. Het pas wanneer Giel zijn muziek afkeurt dat hij door het lint gaat. Als hij zich in het begin zo gekleineerd en afgebroken voelde was hij al lang door hetlint gegaan en het kunnen aftrappen of erop kunnen reageren. Zowiezo noemen die mannen elkaar de hele dag door muthafucker en wat nog allemaal.
En zelfs nog, stel dat Giel hem onterecht kleineerde...dan nog moet je niemand bedreigen. Vebaal iemand beledigen is 1 ding, iemand fysiek aanvallen is nog een stapje hoger. Als iedereen elkaar terecht in mekaar mag slagen na een belediging denk ik dat er veel op dit forum al in het ziekenhuis hadden gelegen.
Trouwens, ze hebben het over freestylen ed., rappers doen niets anders dan battlen waarin ze de ander constant maar dan ook constant uitmaken, kleineren en beledigen. En nu gaat hij door het lint?
|