Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Marokaanse rapper laat zijn ware gelaad weer eens zien (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128931)

illwill 27 september 2009 14:41

Marokaanse rapper laat zijn ware gelaad weer eens zien

http://www.youtube.com/watch?v=5nA4K...ture=topvideos

Ok Giel provoceerde, ik vind het gewoon een mening geven...met woorden mag je provoceren zoveel je wil, als je niet wil dat mensen een mening geven over je muziek moet je niet naar een radiostudio gaan.
Mensen bedreigen ed. is weer zoals altijd de oplossing van vele Marokanen blijkbaar.
Nochtans heeft deze Metz een nr gemaakt voor een soundtrack genaamd "mening geven"...hij bedoelde waarschijnlijk "enkel zijn mening"

F.Lurk 27 september 2009 14:51

Met wat is hij geladen?

:twisted:

illwill 27 september 2009 15:04

Met een IQ van 2

globalmedia 27 september 2009 15:16

opgezette "jerry" entertainment:lol:

illwill 27 september 2009 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4357440)
opgezette "jerry" entertainment:lol:

Denk het niet, superacteurs anders

Johnny Blaze 27 september 2009 19:10

't is gelaat enne...

Wat is het probleem nu precies? Heb je de volle 10 minuten versie gehoord en de geluidsopnamen van de mensen die bij Metz waren? Ge zou voor minder.

straddle 27 september 2009 19:32

Is dit internationaal nieuws?

Lijkt me een sissy fait divers voor k&k

Johnny Blaze 27 september 2009 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4357791)

+1

Sjaax 27 september 2009 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4357705)
't is gelaat enne...

en het is Marokkaans.

Twee fouten in één titel. :cry:

illwill 27 september 2009 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4357705)
't is gelaat enne...

Wat is het probleem nu precies? Heb je de volle 10 minuten versie gehoord en de geluidsopnamen van de mensen die bij Metz waren? Ge zou voor minder.

Ge zou voor minder wat? Dus als iemand jou muziek niet goed vind moet je hem maar bedreigen en in mekaar willen rammen?

illwill 27 september 2009 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4357791)

T'is geen Belgisch nieuws...of is Nederlands nieuws al nationaal geworden :lol:

illwill 27 september 2009 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 4358132)
en het is Marokkaans.

Twee fouten in één titel. :cry:

Ohnee!!!!!!!!! Sla me maar in mekaar dan.

Johnny Blaze 27 september 2009 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4358273)
Ge zou voor minder wat? Dus als iemand jou muziek niet goed vind moet je hem maar bedreigen en in mekaar willen rammen?

Er is een groot verschil tussen iemands muziek niet goed vinden en iemand belachelijk maken, kleineren en afbreken, nog voor dat die tegoei in de studio binnenstapt. Ik vond dat die metz er in't begin zelfs nog heel kalm onder bleef en heel sympathiek reageerde met een knipoog en een glimlach. Mja, ieder mens heeft zijn grenzen, ik vond persoonlijk dat hij het echt nog lang heeft volgehouden.

globalmedia 27 september 2009 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4358291)
Er is een groot verschil tussen iemands muziek niet goed vinden en iemand belachelijk maken, kleineren en afbreken, nog voor dat die tegoei in de studio binnenstapt. Ik vond dat die metz er in't begin zelfs nog heel kalm onder bleef en heel sympathiek reageerde met een knipoog en een glimlach. Mja, ieder mens heeft zijn grenzen, ik vond persoonlijk dat hij het echt nog lang heeft volgehouden.

flauwekul,:-D
die metz wist maar al te goed op voorhand welke stijl Giel erop nahoud.
Vermits beide er goed uitkomen voor hun doelpubliek lijkt dit danook op opgezet spel:lol:

illwill 27 september 2009 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4358291)

In het begin lacht hij zelf samen met zijn crew rustig mee met de grapjes die Giel maakt. Het pas wanneer Giel zijn muziek afkeurt dat hij door het lint gaat. Als hij zich in het begin zo gekleineerd en afgebroken voelde was hij al lang door hetlint gegaan en het kunnen aftrappen of erop kunnen reageren. Zowiezo noemen die mannen elkaar de hele dag door muthafucker en wat nog allemaal.

En zelfs nog, stel dat Giel hem onterecht kleineerde...dan nog moet je niemand bedreigen. Vebaal iemand beledigen is 1 ding, iemand fysiek aanvallen is nog een stapje hoger. Als iedereen elkaar terecht in mekaar mag slagen na een belediging denk ik dat er veel op dit forum al in het ziekenhuis hadden gelegen.

Trouwens, ze hebben het over freestylen ed., rappers doen niets anders dan battlen waarin ze de ander constant maar dan ook constant uitmaken, kleineren en beledigen. En nu gaat hij door het lint?

illwill 27 september 2009 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4358296)
flauwekul,:-D
die metz wist maar al te goed op voorhand welke stijl Giel erop nahoud.
Vermits beide er goed uitkomen voor hun doelpubliek lijkt dit danook op opgezet spel:lol:

Nee, te goede akteer kunsten dan. Een neprapper en een radiomakertje die zo kunnen acteren...no way.
We zullen het snel weten want dergelijke gemaakte reclame komt snel aan het licht.

globalmedia 27 september 2009 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4358309)
Nee, te goede akteer kunsten dan. Een neprapper en een radiomakertje die zo kunnen acteren...no way.
We zullen het snel weten want dergelijke gemaakte reclame komt snel aan het licht.

Beide zitten in de entertainment sector;-)

illwill 27 september 2009 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4358311)
Beide zitten in de entertainment sector;-)

Maar het zijn nog steeds geen acteurs :lol:

globalmedia 27 september 2009 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4358314)
Maar het zijn nog steeds geen acteurs :lol:

Giel weet maar al te goed wat aanslaat bij zijn doelpubliek,en die repper eveneens

illwill 27 september 2009 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4358315)
Giel weet maar al te goed wat aanslaat bij zijn doelpubliek,en die repper eveneens

So?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be