Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Is sex als oudere man met een 16 jarige OK???? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128975)

Princessje 28 september 2009 18:07

Is sex als oudere man met een 16 jarige OK????

Volgens hetAntwerps groepje 'de Strangers' is het de normaalste zaak van de wereld!!!

http://www.youtube.com/watch?v=7ZJg7...e=channel_page

Op 1:10

Ontegensprekelijk!

(heel 'strange' dingen dragen die jongens uit in hun muziek)

En dat zijn dan de favorieten.... man, man, man......

Wat denken jullie daarover???????????

Moet deze muziek niet verboden worden??
Denk toch eens aan onze kinderen....:twisted::twisted::twisted:

hurricane 28 september 2009 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4359595)
Volgens hetAntwerps groepje 'de Strangers' is het de normaalste zaak van de wereld!!!

Op 1:10

Ontegensprekelijk!

(heel 'strange' dingen dragen die jongens uit in hun muziek)

En dat zijn dan de favorieten.... man, man, man......

*geeuw* Ooit al van sarcasme gehoord ?

Princessje 28 september 2009 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4359614)
*geeuw* Ooit al van sarcasme gehoord ?

Vlaamse Pedo's... sarcasme.... right man...!:-D:-D:-D:-D

Ik schaam me in Uw plaats....

SDX 28 september 2009 18:16

Kind, je link doet het niet eens!

Princessje 28 september 2009 18:28

Strangers Pedofiel!!!!!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4359633)
Kind, je link doet het niet eens!

Juiste link naar de PEDOFIELEN song VAN DE STRANGERS.....!!!

Of is een een veertiger die sex propagandeerd met een 16 jarige geen pedofiel???

PS: Jullie worden toch ook op ELK vlak 'gepakt' hé... niet enkel financiëel...:twisted::twisted::twisted:)

farak 28 september 2009 18:47

Citaat:

Is sex als oudere man met een 16 jarige OK?

Nee, net als een oude vrouw met een jongen van 16 niet ok is. Het één lijkt stoerder, maar is het niet. Maar in vele gevallen zal dit uiteindelijk geen kwaad kunnen. Ben je zelf 16 en wil je misschien sex met een oudere man? ;-):roll:

IronChef 28 september 2009 18:50

1 Bijlage(n)
Bijlage 56318

-=EXCALIBUR=- 28 september 2009 18:54

Waarom staat deze zogenaamde vorm van vetzakkerij in het forum van immigratie en integratie? :?

farak 28 september 2009 19:24

Omdat de poster in meerdere draden hetzelfde post. Het steekt allemaal zo nauw niet zeker?

Bhairav 28 september 2009 19:56

Zolang beiden dat OK vinden zie ik ni wa het probleem is.
Is anders wel behoorlijk walgelijk...

Queensburry 28 september 2009 20:13

De Strangers?

Dat doet me denken aan hun volkshit uit de jaren stillekens:
Ziekenkas!

:lol:

daiwa 28 september 2009 20:37

Citaat:

Maar dat miljoenen moslims een pedofiel aanbidden/vereren is dan wel ok voor jou? :roll:

Princessje 28 september 2009 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door farak (Bericht 4359816)
Omdat de poster in meerdere draden hetzelfde post. Het steekt allemaal zo nauw niet zeker?

Mag het ff??

Voor de veiligheid van onze kinderen?????

Kodo Kodo 28 september 2009 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4360021)
Mag het ff??

Wel Princessje, ik moet toegeven: mijn kinderen zien er al een stuk veiliger uit.

Maar je moet de brave mensen hier niets wijsmaken, hè! Dat zijn niet "onze" kinderen.

Ontegensprekelijk!

farak 29 september 2009 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4360021)
Mag het ff??

Nee, dat mag niet!

Ars_Nova 1 oktober 2009 12:05

Citaat:

Uit onderzoeken is gebleken dat homoseksuele relaties met wederzijdse toestemming tussen personen die geen andere vertrouwensband hebben (vooral familiaal dan, maar ook opvoeders en scoutsleiders b.v.) meestal niet nefast zijn vanaf de puberteit.

Maar je moet sowieso heel de situatie bekijken vind ik (geval per geval). En de gestelde vraag is bijzonder vaag en algemeen.

Als je de vraag zou stellen: "is seks met een leeftijdgenoot OK?" dan zou ik trouwens een antwoord geven dat er sterk op lijkt:

"Uit onderzoeken is gebleken dat relaties met wederzijdse toestemming tussen personen die geen andere vertrouwensband hebben (vooral familiaal dan, maar ook b.v. in werknemer-werkgever relaties) meestal niet nefast zijn vanaf de puberteit."

freespirit 2 oktober 2009 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova (Bericht 4365105)
Uit onderzoeken is gebleken dat homoseksuele relaties met wederzijdse toestemming tussen personen die geen andere vertrouwensband hebben (vooral familiaal dan, maar ook opvoeders en scoutsleiders b.v.) meestal niet nefast zijn vanaf de puberteit.

Maar je moet sowieso heel de situatie bekijken vind ik (geval per geval). En de gestelde vraag is bijzonder vaag en algemeen.

Als je de vraag zou stellen: "is seks met een leeftijdgenoot OK?" dan zou ik trouwens een antwoord geven dat er sterk op lijkt:

"Uit onderzoeken is gebleken dat relaties met wederzijdse toestemming tussen personen die geen andere vertrouwensband hebben (vooral familiaal dan, maar ook b.v. in werknemer-werkgever relaties) meestal niet nefast zijn vanaf de puberteit."

Waarop baseer je je voor deze uitlatingen ? Kan je eens een onderzoek bij naam noemen of zo ? Hoewel ik in het algemeen vrij 'liberaal' sta in de gevoerde discussies i.v.m. jeugd en seksualiteit, leg ik t.o.v. je uitlatingen toch enige terughoudenheid voor de dag.

Als ik je goed versta is seks tussen volwassenen en kinderen toegestaan, volgens jouw opinie, zodra ze de puberteit bereiken ? Dat is een wel zeer vage omschrijving: betekent dat voor jouw dat een meisje die op haar tiende haar menarche heeft (en dus biologisch gezien in de puberteit zit) seks kan/'mag' hebben met een 50-jaar oude man (of vrouw), zolang het maar geen familie of leraar of dergelijk is ? Of dat een vroegrijpe 11-jarige jongen die toevallig al zijn eerste zaadlozing heeft gehad (en dus ontegensprekelijk in de puberteit zit) een homoseksuele relatie mag opbouwen met een volwassen man?

Jouw stellingen behoeven toch wat meer uitleg. Er is voor mij nog een groot verschil tussen het accepteren van kinderseksualiteit en het effectief seksuele betrekkingen toestaan van volwassenen met kinderen jonger dan 16 jaar.

Johan Bollen 2 oktober 2009 17:31

Citaat:

Is die vraag fundamenteel anders dan de vraag of een 16 jarige sex 'mag' hebben? Er is toch geen leeftijdgrens van waaraf men geen sex meer mag hebben, en er is toch geen maximum leeftijdsverschil tussen partners vastgesteld dacht ik. Dat de wetgever zich met zo'n dingen zou durven bemoeien in een toekomst zou me echter niet verwonderen gezien de bijna ziekelijke regelgevingsmentaliteit in de lage landen.

Cisalpina 7 oktober 2009 20:03

veel te oud, 16 jaar.

Tashunka 8 oktober 2009 11:06

Iemand die de volle leeftijd van 16 heeft bereikt kan perfect instemmen met sex. het maakt dan niet uit hoe oud de sexpartner is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be