![]() |
Stap mee met Jo Vandeurzen !
Vanachter zijn ministerbureau
lanceerde Jo een gezond motto : stap daaglijks een uur, verfraai je figuur en je conditie van lavabo. ![]() 10.000 stappen Vlaanderen |
Citaat:
|
Citaat:
Of mensen oud genoeg zijn om zelf te beslissen over hun eigen leven durf ik te betwijfelen. Misschien dat je dat eens kan vragen aan de talrijke cardiovasculaire patiënten die ons land rijk is en hun kenissen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet in waarom we ministers voor dergelijke onnozelheden moeten onderhouden. Dat geld kent wel een betere bestemming. Bij diegenen waar het van afgepakt is geweest meerbepaald. Dezen zullen vervolgens wel zelf bepalen of ze een rondje gaan lopen ja of neen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
hij beweert nota bene zelf dat er over dit topic geen discussie mogelijk is. What to do :???: ? voel jij je wel lekker knaap? Geen wonder dat vivant in de marginaliteit beland is. |
Citaat:
|
Als al degene die hij op een ministerie gedropt heeft 1 stap per dag voor hem zetten heeft hij er al 1000 per dag
|
Citaat:
|
Citaat:
Jo Vandeurzen zou zich beter eens gaan bezighouden met de zaken die echt belangrijk zijn op z'n departement en zich van deze zever-acties onthouden. |
Citaat:
Dan zeker niet om zelf te beslissen over andermans leven. |
Dat Jo Vandeurzen eerst zelf zijn pens wegwerkt alvorens hij mensen gaat warm maken voor beweging. Kies daar gepaste rolmodellen voor zoals de bevallige Evy G.
|
past allemaal blijkbaar in het nieuwe programma van de cvp
voor de verkiezingen kwam dehaene ons laten meegenieten van zijn hongerdieet. Nu komt vandeurzen mij lastigvallen. och ja, btw voor diegenen die er nog niet van op de hoogte zijn: dit is een thread waarop niet gediscussieerd kan/mag worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ging er bij mij helemaal niet om wat hij beter wel of beter niet doet, wat hij beter wel of beter niet _had_ gedaan, zelf niet over het feit dat men meer moet gaan bewegen, maar enkel om het feit dat aansporen tot bewegen positief is. En dat we als gemeenschap beter iedereen aanmoedigen tot positivisme, wat zal aanleiding geven tot meer positivisme. Iets wat we duidelijk erg ontbreken. We worden een bevolking van zondelozen welke al met de steen in de hand klaar staan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be