![]() |
De Pauselijke Spin
De Paus zag, ondanks protocollen,
een spin over zijn schouder hollen. De Zwitserse Wacht kreeg dringend opdracht tot vervanging van de mottenbollen. ![]() Als het kriebelt, moet je krabben |
Hoogstwaarschijnlijk een hele nest onder zijn jurk.
|
Citaat:
|
Ik hoop dat hij niet "ga en vermenigvuldig u" tegen die spin gezegd heeft want ik heb een hekel aan die beesten. :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
En met welke middelen als ik vragen mag? :-D |
Wadisda hier toch me al die arachnofobische nichten. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is gewoon dat 't lijkt alsof 't halve forum bestaat uit mannen met schrik van spinnen. :? |
IK zet de spinnen die in huis zitten altijd buiten. dood maken vind ik zielig en
ze zijn ook nog ergens goed voor want ze eten muggen etc op. |
Citaat:
Alhoewel, ik wil dat beestje nu ook zelf weer geen trauma laten oplopen ... :roll: |
Citaat:
Citaat:
Voor de rest klopt uw observatie: de ene helft van het forum heeft schrik van spinnen, de andere helft post met de regelmaat van de klok afbeeldingen van uit de kluiten gewassen spinnen. :-( |
Buiten zetten - minstens enkele binnen laten : eten muggen op ; ik haat muggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(Noch kunnen wij niet bewijzen dat wij geen niet-homo's zijn. :?) Citaat:
|
Citaat:
Ahem. Libertarische verantwoording van muggen platslaan. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bewijzen dat iemand geen hetero is of dat iemand een niet-hetero is - al naargelang het geval uiteraard - kan dan weer niet. ;-) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge hebt natuurlijk wel het recht om hun lichaamsvocht ook uit te zuigen (evenwel niet zoveel dat ze eraan sterven) Non-agressie axioma geldt volgens het canon trouwens enkel intra-species en niet inter-species. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be