![]() |
Nieuwe klacht indienen tegen BAM en overheid wegens verkiezingsvervalsing?
Aangezien de Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel een overheidsinstantie is, hoort die zich neutraal op te stellen in het debat voorafgaand aan het Wapperreferendum in Antwerpen.
Dat doet die niet. In de promotiefilmpjes die BAM gemaakt heeft wordt (op leugenachtige wijze dan nog) voluit campagne gemaakt voor het project van de betonlobby waar BAM voor werkt. De tegenstanders ontvangen daarentegen géén overheidsgeld (belastingsgeld) om hun standpunten in een campagne naar voor te brengen. Zij doen het op eigen krachten. Ik denk dat ik klacht ga indienen. BAM moest zwijgen in dit debat en de helft van het geld dat het van de staat ontvangt aan de andere deelnemende campagnevoerders afstaan om een eerlijk referendum te garanderen. Iemand geïnteresseerd om mee te doen? |
zeveraar, moest die brug nu nog boven de grote markt gaan zou ik u nog gelijk geven, maar die brug ligt dus 2 km ten noorden van antwerpen boven de dokken ??
Ge hebt een landschap die al volledig verpatst is aan de industrie, en nu gaan jullie zitten lullen dat ze daar een brugje gaan boven hangen , |
:lol: lees eerst eens waar het over gaat eh, het gaat over de onfaire bevoordeling van één der deelnemende partijen, niet over waar die brug komt. Moei je niet met zaken waar je geen verstand van hebt.
|
Citaat:
geef gans antwerpen een prozac, dat jullie eens objectief kunnen redeneren over jullie brugje, bende depresieve gasten. |
je woont niet in Antwerpen dus moet je je ook niet moeien.
|
En alweer blijk je totaal niet in staat geweest te zijn zelfs maar de openingspost te lezen. Het gaat niet over waar de brug komt maar over de manier waarop propaganda gevoerd wordt.
|
Dus de instelling verantwoordelijk voor de plannen mag geen campagne voeren? Het lijkt mij eerder dat men het Ja kamp wil monddood maken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BAM is een overheidsbedrijf en moet zwijgen. Of zou jij er ook geen probleem mee hebben als de VRT openlijk propaganda gaat voeren voor de VLD? |
Ja omdat dat de taak niet is van de VRT. De "Lange (Z)Wapper" is wel de taak van den BAM. Je vergelijkt dus appelen en peren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik jullie zever moet helpen betalen, dan ben ik wel betrokken partij watisdanuwere |
zet gerust die brug ergens anders dan maar niet boven antwerpen.
|
Citaat:
|
of ge nu in de file staat op de weg of op een brug maakt geen verschil eh.
Behalve voor de mensen die onder en naast die brug leven dan. Maar gij moogt toch niet meestemmen, en dat vind ik best wel fijn :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be