![]() |
.
Meestal staan er naast de babes en de tv-programma's weinig interessante artikels in de P-Magazine. Maar ik moet ze deze week toch een punt geven voor het volgend commentaar in de rubriek 'kijk uit': Citaat:
|
:lol: :lol: :lol:
|
Ze kunnen best zwijgen.
|
:lol: best grappig
|
*knip*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mazouteren
|
:lol:
|
Citaat:
|
Publiciteit is publiciteit, of het nu positief of negatief is. 8)
Alleen het woordje obscuur is wel overdreven. |
Citaat:
|
Citaat:
Beste vriend, den blauwvoet is gemazouteerd :wink: |
Citaat:
Maar dat was niet het plezantste van het artikel. Wat wel heel lachwekkend is gaat over Laurent, want het is zodanig realistisch: Nochtans is Laurent een groot aanhanger van de gratis-politiek: een gratis grandioos loon, gratis wagenpark, gratis reizen, gratis wonen, gratis lummelen. :lol: :lol: Ik zie die dikke nietsnut en parasiet voor mij staan wanneer ik dit lees. :lol: :lol: |
Citaat:
|
Ja, inderdaad. Ik vind dat. Qua obscuriteit spannen andere partijen de kroon.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaal, ter tiende herrinering : "Nochtans is Laurent een groot aanhanger van de gratis-politiek: een gratis grandioos loon, gratis wagenpark, gratis reizen, gratis wonen, gratis lummelen. " Waarschijnlijk omdat je zelf ook wel weet hoe schandalig het is dat die dikke nietsnut miljoenen binnenhaalt zonder enige reden, terwijl er zoveel hardwerkende Vlamingen niet rondkomen, hé? ![]() [size=2]Een baviaan met Prins Laurent op zijn hoofd[/size] :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be