![]() |
Facebook - CIA Profile Database: Big Brother
2 Bijlage(n)
Facebook - CIA Profile Database (video)
Citaat:
Citaat:
|
Geen idee waarom mensen hun prive op internet smijten. En anderen worden er rijk van
|
Laatste keuze voor mij: nooit aan gedacht om mij daar in te schrijven en nog geen seconde spijt van gehad.
|
Aanverwante problematiek:
google, wiki: it's all scewed / screwed as info is kept out, manipulated. met google heb ik trouwens ook een aantal zeer slechte ervaringen: anderen kunnen uw informatie daar compleet laten uitsluiten van zoekresultaten... |
Ah, ik heb mijn facebook vorige maand afgesloten. Nog niet al te simpel trouwens.
Na een jaar vond ik dat dat spel een meerwaarde heeft van 0,0. Het is veel beter en interessanter om gewoon op cafe te gaan zitten. |
Citaat:
Een zoveelste complottheorietje? |
Citaat:
Facebook is namelijk niet minder dan een Ali Baba-schatkamer voor hackers werelwijd (dus ook voor FSB, MI5, Mossad, AIVD, Cosa Nostra, coputerbeveiliging experten, de prive-detectieve van je ex... enz enz). De slimme computer "techies" onder ons weten het al langer: de privacy-beschermende optie van Facebook is een lachertje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah daar had ik idd overgelezen..
|
Citaat:
Heeft geen enkele waarde voor de deelnemers. Het hele concept is gebaseerd rond sukkels die daar zwierig persoonlijke info gaan rondstrooien. Angstwekkend is het te moeten ontdekken hoeveel mensen met een redelijk goede naam daar een profiel hebben. Hebben die de 'privacy policy' van facebook niet gelezen? De privacy is nul. Citaat:
Citaat:
(Merk op: "Department of Homeland Security" is de letterlijke vertaling van “Abteilung der Heimat-Sicherheit”) |
Uit facebook's 'privacy policy'
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dat hele elektronicafascismetoezichtsysteem staat toch op instorten. Dat kan echt niet functioneren.
|
Je zet daar toch op wat je zelf wil? En je gebruikt dat toch waarvoor je zelf wil?
Trouwens, alle shit die iemand op internet gooit, jaaa ook e-mails en e-cards, kan gecontroleerd worden. Nooit gehoord van Echelon? Nog nooit een copy-programma op je harde schijf ontdekt? |
Citaat:
![]() Dit logo is geen verzinsel. Citaat:
Het IAO is opgehouden te bestaan, onder publieke druk. Maar reken maar dat het onder andere gedaanten verder gaat. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
(aanklikken om te vergroten) |
Sociaal netwerk in Iran: http://www.cloob.com/
(perzische taal) ![]() Op de engelstalige wikipedia staat er http://en.wikipedia.org/wiki/Cloob Het moet zijn dat wikipedia weinig aanhangers heeft in Iran want je vindt geen perzisch-talige info over Cloob op wikipedia. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be