![]() |
Vorm eens een zin met min. 2 (verbannen) nicknames
Floppy ging met de anal intruder droog in de kakker van stRaf
Nog een poging: Sn00py blafte naar Skoebidoe toen hij zijn Spabruin uitdronk |
Raf and Mitgard, shitting in a tree...
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Frontstar studeerde Andrologie en concludeerde dat Raf zijn zaad naar de kloten was
|
Jazeker, er zit hier te veel rifRaf zei de Sint te Molenbeek, kom Pietje, neem je zak en we gaan naar het Notre-Dame de Paris, waar we zullen luisteren naar Bach's MaGNiFiCaT.
|
Driewerf hoera voor de uitvinder van een probaat middel tegen koppijn.
|
Duvelke wil wel met HAMC pokeren maar heeft niet genoeg Chippies.
|
"A! A ( bub-er en belg in har!" brulde A'kin in de tandartsstoel, "a.m.h.! A.Naudin! aaaaa!", waarop de tandarts antwoordde:"prijs aaliyah!" en de vermorzelde kiezen uit zijn patiënts mond verwijderde en zei: "zo, dat hebben we eens aan de kaak gesteld. Hopelijk eten we straks gevogelte, maar als mijn vrouw zoals gisteren weer aangebrande phönix serveert geef ik haar dra een paar meppen met haar aangebrande haardroger" waarop de patiënt op een papiertje schreef (want antwoorden kon hij niet zo vlot): "Wat ben je toch een aapje beste tantist mijn vrouw aardbei82 ging vanavond net ons aardvarkentje genaamd Aaron gereedmaken."
|
De spiegel viel in scherven. Amok verspreidde zich driewerf door de keet. Jazeker. Het ging er ruig aan toe. Paracelsus werd droog in de kakker genomen en vlucht met zijn reet zwartengeel gebeukt de klapdeuren uit. Hij kon nog net op de advalvas lezen dat iemand adviesnodig had in Afrika. De schavuit zocht een schietboog en een schietschijf en een schild en vriend om samen te oefenen. Paracelsus wou echter niet uitvinden wie schutter ging spelen en de snoodaard droop het af. Dagallemaal riep hij nog.
|
nice maar 't moest 1 zin zijn
|
Dju ik merk net dat het er van mij ook 2 waren. Dat was niet de bedoeling
|
Jazeker, Dronkoers stak een Marlboro op om even te bekomen nadat hij op een kruispunt droogindekakker genomen was door een Snellen Eddy met nummerplaat bgf324.
|
Ik heb blijkbaar een heel dankbare naam voor deze draad :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Droogindekakker? Waar blijft hij het toch vandaan halen? :)
|
Citaat:
On-topic: Zie je ergens Patriot staan in mijn zin? |
Nu had ik toch wel "Vorm eens een gezin met..." gelezen, zeker. :-?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be