![]() |
Zwarten en Moslims hebben altijd ongelijk!
![]() |
![]() Zwart en Moslim: Forget it! |
Eens kijken.
De vorige secretarisgeneraal van de VN, was die niet koffiekleurig ? En de voorzitter van het Internationaal Atoomagentschap, is die niet moslim ? Maar misschien zijn dat minderwaardige jobkes ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Zwarten, moslims, vrouwen en homo's hebben altijd ongelijk... |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() VROUWEN HEBBEN ALTIJD ONGELIJK |
![]() ![]() ![]() ![]() HOMO'S HEBBEN ALTIJD ONGELIJK |
![]() Black and gay? Forget it! |
![]() Het enige recht van de vrouw is het aanrecht! Vrouwen hebben altijd ongelijk. |
Ik ben het met je ééns.
Vrouwen hun natuurlijke habitat is de keuken, echter zijn er velen dat vergeten. |
![]() Bejaarden hebben ook ongelijk, bek houden en doorwerken tot 67 jaar. |
Als mensen dit soort topic mogen openen met tig plaatjes en geen onderwerp en inleiding is dit forum echt dood.
|
Citaat:
![]() Potten hebben altijd ongelijk! Vrouw én gay: forget it Maar schoonheid, ik ben een creatief mens en met primitieve mensen als jij werken plaatjes het best. Niemand reageerde ooit op mijn bronnen, maar de plaatjes gaan in als koek. De stelling is zwarten, moslims, vrouwen, flikkers en potten hebben altijd ongelijk. Ben je het er mee eens of ben je het er niet mee eens...Een kind kan de was doen! |
![]() Surinamers hebben altijd ongelijk. Ze hebben geen rechten, want ze zijn geen echte mensen. Hollanders en Belgen hebben altijd gelijk want zij zijn superieur aan negers |
![]() Negers als Egmond Codfried hebben altijd ongelijk. Net als zijn slaven voorouders moet hem de bek gesnoerd worden. Slaven hebben nooit gelijk. Alleen Belgen en Hollanders hebben gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be